Pisteur confirmé
•
9 messages
Luistert Orange wel naar zijn klanten?
Ik zie dat je de klantendienst van Orange alleen maar via de volgende kanalen kan bereiken.
Mijn eigen ervaringen.
- Telefonisch wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, en wordt je vaak niet wijzer of geraakt gefrustreerd.
- Facebook: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij de echte vraag onbeantwoord blijft.
- Twitter: in de meeste gevallen reageren enkel de Orange klanten op je vraag en blijft het antwoord van de klantendienst zelf uit, waarbij je vraag onbeantwoord blijft.
Ik vraag me af wat de bedoeling is van al deze kanalen, als de klant er niet ernstig mee geholpen wordt?
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 6 ans
@Joske007
Oei, dat klinkt niet erg positief ....
Ik ga nu even hout vasthouden... ik heb nog maar zelden zelf de klantendienst nodig gehad, en dat verliep telefonisch. Ik ben wel meteen goed en correct geholpen door de juiste personen op de juiste plaats. In mijn geval ging het om slechte gsm ontvangst thuis wat uiteindelijk tot het toekennen van een gratis FemToCel geleid heeft.
Tussen haakjes, ik ben zelf een gewone klant net als jullie en heb geen contacten of vrienden bij Orange die eventueel een goed woordje zouden kunnen doen hoor.
Heb ik geluk gehad en jij steeds pech ? Ik weet het niet ...
Maar ik zou zeggen: volhouden is de boodschap!!
9
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 6 ans
Ugh @Joske007,
Totem begrijpt je teleurstelling.
De leden van onze klantendienst en van onze webcare team hebben onlangs veel berichten en opproepen gekregen. Ze doen hun best om je oproepen en je vragen zo rap mogelijk te beantwoorden.
Aarzel zeker niet om een berichtje te sturen naar ons webcare team, ze kunnen je veder helpen.
Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren.
Totem
0
Lautjes84
Pisteur expérimenté
•
30 messages
il y a 6 ans
via direct message op Twitter en messenger ben ik wel steeds goed geholpen. Klantendiensten zijn meestal inderdaad niet super efficiënt maar via deze wegen krijg ik wel steeds juiste info
1
BenjaminD
Pisteur confirmé
•
2 messages
il y a 6 ans
Dat is idd waar telkens er problemen zijn kunnen ze enkel maar excuses voor het ongemak zeggen en verder kunnen ze van op afstand niet veel doen
1
0