Profil de BenoitLuyts

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

mardi 22 mai 2018 21:56

Mobiele data verdwenen

Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?

Kan iemand me helpen?

Met vriendelijke groeten

Benoit

Solution acceptée

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 7 ans

Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?

Kan iemand me helpen?

Met vriendelijke groeten

Benoit

Ugh! @BenoitLuyts

 

Als het probleem blijft aanhouden stel ik voor dat je contact opneemt met de klantendienst. Andere klanten gaan je moeilijk te woord kunnen staan met dit specifiek voorval.

 

Totem

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

il y a 7 ans

De vraag om in te loggen krijg ik alleen als ik WiFi aanzet buitenhuis, nooit met mobiele data via 4G. Zou het kunnen dat je beide door elkaar haalt? Het gaat hier dus ook om twee verschillende surfkredieten, eentje van uw internet abonnement (WiFi en PC thuis) en eentje van uw gsm abonnement (4G).

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Bedankt voor het advies!

Employé Orange

 • 

571  messages

Bedankt voor het advies!

Hallo @Zakaria,

Welkom op tribe ! Vergeet niet je mede tribers te mentionneren door een @ voor zijn tribe-pseudo te plaatsen.

Zo krijgt hij de notificatie, hiermee wordt het ook duidelijker voor alle tribers.

Groetjes,

Nelson 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

il y a 5 ans

Ik heb hetzelfde probleem ook voor pff 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 2 ans

Heeft mijn man ook al een maand aan de hand. Reeds 2 maal contact opgenomen met de klantendienst maar er komt geen schot in de zaak. 
mijn man heeft het nogthans nodig voor zijn werk. dus is niet handig dat je geen mobiele data kan gebruiken zonder dat je op WiFi zit.

Hij heeft 20GB maar kan deze gewoon niet gebruiken.

Loading...