Profil de JanSan333

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

jeudi 6 juin 2024 09:01

Netflix TV App kan geen verbinding maken.

Van de ene dag op de andere kan Netflix niet meer opgestart worden via de TV App.

Fout code: UI-113. (Zou een netwerk probleem zijn??)

Op een Mobile(Android) toestel is er geen probleem ( en kan ik eventueel wel casten).

Alle tips van Dr.Google geprobeerd.

- TV, Router, Modem gereset. (Lange tijd spannings loos gemaakt)

- TV software update gecontroleerd.

- TV internet connectie gecontroleerd.

Iemand nog tips???

 

Solution acceptée

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

il y a 1 an

Het zal dus met Netflix Casten blijven.

Alles wat aangeraden is geprobeerd (alle tips van Google en Tribe).

Het zal een probleem zijn met Netfix en Panasonic Tv. Netflix app is een soort van ingebrande app en kan ook niet verwijderd worden.

2de probleem is dat ik de Netflix app ook niet gevonden wordt met de Orange TV box. (Zie Foto's).

2 pièces jointes

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 1 an

@JanSan333 een goedemorgen,

je hebt al veel gedaan, zij vermelden dat ook.

Schakel uw apparaat uit en koppel vervolgens uw modem en router los van de voeding. Sluit na 30 seconden uw modem en router aan. Wacht 1 minuut en schakel vervolgens uw apparaat in. Probeer Netflix opnieuw .

Heb jij soms een VPN aanstaan?

  • Schakel een VPN uit als je dit gebruikt.
  • Reset de netwerkinstellingen op het apparaat met het probleem.
  • Herstel de standaardinstellingen van je modem of router.

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

Nee geen VPN, alle andere tips reeds geprobeerd, behalve het netwerk een keer verbreken en terug verbinden.

Sage

 • 

7.5K  messages

@JanSan333  kan je niet met Netflix contact opnemen?

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

Netflix gaat niet het probleem zijn, daar casten via smartphone en tablet geen probleem is.

Sage

 • 

11K  messages

il y a 1 an

@JanSan333 

Is dit de Netflix tv app op de tv box of op je tv ? Want dat maakt ook wel een verschil. 

Als dit op je tv zelf is dan zou ik je tv eens van het netwerk afhalen en terug verbinden , eventueel de app er ook af halen. Als dit via de tv box is van Orange zelf dan zou ik dit eens doorgeven aan Orange. 

Ook belangrijk hoe is alles dan verbonden is dat met wifi of bekabeld? 

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

Het is op TV zelf, zie ook geen mogelijkheid om die app te verwijderen.

Maar ga morgen wel de netwerk verbinding eens verbreken en opnieuw installeren.

Sage

 • 

11K  messages

@JanSan333 

Welke tv heb je ? 

Hoe is deze trouwens verbonden is dat wifi of bekabeld ? 

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

TV is een Panasonic en dit is met wifi.

Heeft altijd goed gewerkt tot ineens niet meer.

Orange Wifi signaal is altijd zwak geweest, router  in appartement hang ongelukkig.

Dit heb ik opgelost met  Wifi's versterkers.

Tv wifi ingelogd op het versterker netwerk en dat heeft direkt goed gegaan 

  • Na contact met helpdesk van Oranje hebben die dat zelfs aangeraden en het versterker systeem had ik nog van de vorige woning.
  • Zal nu een klein jaar in gebruik zijn 

Sage

 • 

11K  messages

@JanSan333 

Je kan de apps blijkbaar wel verwijderen. 

https://support-be-nl.panasonic.eu/app/answers/detail/a_id/2327/~/hoe-kan-een-applicatie-van-een-smart-tv-worden-verwijderd%3F

Als dat geen oplossing bied kan je ook eens bekabelde verbinding proberen dat is nog altijd het beste en stabielste. Zelf persoonlijk heb ik alles op kabel verbonden , behalve de gsm toestellen of tablets.

Moest je een nieuwe tv box hebben van Orange kan je dacht ik daar ook Netflix bekijken. Maar goed als je die niet hebt dan houd het op. 

Pisteur expérimenté

 • 

28  messages

  • Wanneer ik de functie "apps verwijderen" selecteer, lichten de apps op die verwijderd kunnen worden.
  • Onderandere Netflix licht niet op en kan dus ook niet geselecteerd worden om te verwijderen.
Loading...