Pisteur expérimenté
•
28 messages
Netflix TV App kan geen verbinding maken.
Van de ene dag op de andere kan Netflix niet meer opgestart worden via de TV App.
Fout code: UI-113. (Zou een netwerk probleem zijn??)
Op een Mobile(Android) toestel is er geen probleem ( en kan ik eventueel wel casten).
Alle tips van Dr.Google geprobeerd.
- TV, Router, Modem gereset. (Lange tijd spannings loos gemaakt)
- TV software update gecontroleerd.
- TV internet connectie gecontroleerd.
Iemand nog tips???
Solution acceptée
JanSan333
Pisteur expérimenté
•
28 messages
il y a 1 an
Het zal dus met Netflix Casten blijven.
Alles wat aangeraden is geprobeerd (alle tips van Google en Tribe).
Het zal een probleem zijn met Netfix en Panasonic Tv. Netflix app is een soort van ingebrande app en kan ook niet verwijderd worden.
2de probleem is dat ik de Netflix app ook niet gevonden wordt met de Orange TV box. (Zie Foto's).
2 pièces jointes
17177421056393818328784017946959.jpg
17177421806248990957875638360484.jpg
0
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 1 an
@JanSan333 een goedemorgen,
je hebt al veel gedaan, zij vermelden dat ook.
Schakel uw apparaat uit en koppel vervolgens uw modem en router los van de voeding. Sluit na 30 seconden uw modem en router aan. Wacht 1 minuut en schakel vervolgens uw apparaat in. Probeer Netflix opnieuw .
Heb jij soms een VPN aanstaan?
3
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 1 an
@JanSan333
Is dit de Netflix tv app op de tv box of op je tv ? Want dat maakt ook wel een verschil.
Als dit op je tv zelf is dan zou ik je tv eens van het netwerk afhalen en terug verbinden , eventueel de app er ook af halen. Als dit via de tv box is van Orange zelf dan zou ik dit eens doorgeven aan Orange.
Ook belangrijk hoe is alles dan verbonden is dat met wifi of bekabeld?
5
0