@Wanesa_ als dit thuis is dan eens kijken of er de mogelijkheid is via de klantendienst een meting te doen. Misschien is er een storing maar kan ook zijn dat er gewoon te weinig signaal is. Moest dat het geval zijn en u beschikt over een abonnement zou ik vragen voor een femtocell. Dat is een kastje wat u signaal versterkt voor de gsm. Aan te vragen via de klantendienst en heb er ook eentje en werkt perfect moet ik zeggen.
Mijn netwerkverbinding valt af en toe weg, zonder reden
De beide eerste antwoorden gaan er wel van uit dat je het over uw WiFi verbinding (internet) of over uw telefoonsignaal (4G en bellen) hebt. Je hebt dat niet specifiek gezegd dus zou het kunnen dat je het over uw verbinding via de UTP kabel (eventueel met powerlines) hebt.
Kun je dat dus iets specifieker zeggen, waar uw probleem juist ligt?
Lautjes84
Pisteur expérimenté
•
30 messages
il y a 6 ans
Idem. Heb dit kunnen verhelpen met aankoop wifi versterker
0
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 6 ans
@Wanesa_ als dit thuis is dan eens kijken of er de mogelijkheid is via de klantendienst een meting te doen. Misschien is er een storing maar kan ook zijn dat er gewoon te weinig signaal is. Moest dat het geval zijn en u beschikt over een abonnement zou ik vragen voor een femtocell. Dat is een kastje wat u signaal versterkt voor de gsm. Aan te vragen via de klantendienst en heb er ook eentje en werkt perfect moet ik zeggen.
0
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 6 ans
De beide eerste antwoorden gaan er wel van uit dat je het over uw WiFi verbinding (internet) of over uw telefoonsignaal (4G en bellen) hebt. Je hebt dat niet specifiek gezegd dus zou het kunnen dat je het over uw verbinding via de UTP kabel (eventueel met powerlines) hebt.
Kun je dat dus iets specifieker zeggen, waar uw probleem juist ligt?
0