Apprenti pisteur
•
3 messages
Niet over abonnement gsm gaan
Beste,
Op 7/11/21 kreeg ik de melding dat mijn abonnement Dolfijn na 15jaar omgevormd werd naar Go Plus. Vroeger kon ik niet buiten mujn abonnement op mobiele data. Sinds nieuwe abonnement kan ik wel buiten abonnement, dit voor €0,05/MB er komt pas een waarschuwing bij €10 boven abonnement. Ik wens niet boven mijn abonnement te gaan. Kan ik dit zelf aanpassen?
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 4 ans
Voor wat betreft dataverbruik in het buitenland kan je die limiet zelf op "0" zetten in de opties van uw abo. Dat kan via de app of via de klantenzone op PC.
Voor uw verbruik in BE zul je toch eens de klantendienst moeten raadplegen. Dat kan ook via messenger, hoef je niet aan de lijn te blijven hangen. Of via de chat, dat is recent ingevoerd.
1
0
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
596 messages
il y a 4 ans
Je kan mobiele data blokkeren. Dit kan via de klantenzone of te bellen naar de klantendienst (nr 5000 bellen).
Ik weet niet 100% zeker of het ook via de app lukt maar weet wel dat het lukt via de klantenzone op de website van Orange.
Een groot voordeel van je omschakeling is wel; vroeger had je 1,5 of 3Gb mobiele data met Dolfijn, nu 10Gb.
En euh, uw mobiele data uitzetten en uit laten staan voor het moment 😅.
4
0