Profil de Bezoeker1904

Apprenti pisteur

 • 

7  messages

mercredi 3 avril 2019 09:19

Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

Sinds de laatste update van de decoder moet ik bij elke zender telkens opnieuw de ondertiteling aanzetten (opties - ondertitel - nederlands). Voor de update kon dit via instellingen worden aangegeven, en gaf hij steeds op elke zender de ondertitel netjes weer, zonder dat ik hiervoor nog actie moest ondernemen.

Nu moet ik echt elke dag en bij elke verandering van zender via opties de ondertitels terug aanzetten.

Is hier een workaround voor?

mvg

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 6 ans

@Bezoeker1904  misschien een kleine bug erin dat dit nog gefixt moet worden maar dat kan ook zijn dat dit natuurlijk zo blijft. Kan vervelend zijn voor de mensen die de ondertiteling gebruiken en dat dan deze elke keer moeten aan zetten. @Totem kan misschien een uitkomst bieden of dit zo blijft of dat er nog een update gaat komen.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 6 ans

Sinds de laatste update van de decoder moet ik bij elke zender telkens opnieuw de ondertiteling aanzetten (opties - ondertitel - nederlands). Voor de update kon dit via instellingen worden aangegeven, en gaf hij steeds op elke zender de ondertitel netjes weer, zonder dat ik hiervoor nog actie moest ondernemen.

Nu moet ik echt elke dag en bij elke verandering van zender via opties de ondertitels terug aanzetten.

Is hier een workaround voor?

mvg

Ugh @Bezoeker1904,

 

Helaas is dit een gekende bug. De Orange-stamleden zijn dit momenteel aan het onderzoeken zodat er een oplossing komt bij de nieuwe update van de decoder.

 

 

Water en vuur zijn altijd in harmonie

🏹 Totems Saluut 🏹

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

Het komt dus m.a.w. in orde. Gewoon een beetje geduld.Smiley clignant de l'œil

Apprenti pisteur

 • 

12  messages

Zo zou ik die zin toch niet opvatten, hoor: het is 2023 en de ondertiteling gebeurt automatisch, ook al zetten we die telkens manueel uit. Nog steeds het tegenovergestelde van wat de aanvrager van dit issue/topic heeft beschreven, dus het is zéker nog niet in orde... 😛

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

il y a 6 ans

Heb juist hetzelfde voorval, maar wat ik de max vind is dat ik contact opgenomen heb met Orange en dat blijkbaar dat ik de enige was met dit voorval en nu lees ik het tegenovergestelde straf!! Men ging me zelf terug contacteren, wacht nog altijd, service is voor mijn een dikke NUL, misschien nadenken om terug overstappen naar de concurentie

 

Loading...