Pisteur confirmé
•
9 messages
Ongevraagd abonnement aangepast door orange
Een tijdje geleden werd een van onze 5 gsm abonnementen ongevraagd omgezet naar een go tarief. Voorheen had onze dochter 3gb data voor 15€, gecombineerd in ons love pack met internet - tv - 5 gsm’s, en nu nog slechts 500mb voor 10€. Het gaat me niet om die 5€ maar over het feit dat we daar niet om gevraagd hebben en nu volgens de klantendienst enkel op te lossen valt door bij te betalen. We zijn heel tevreden van orange maar had dit toch graag opgelost gezien. Ik weet niet waarheen met mijn klacht, vandaar dat ik eerst via deze weg wil proberen.
phil48
Chef pisteur
•
125 messages
il y a 5 ans
Klachten kan je beter neerleggen bij de klantendienst.
Dit is een forum waar klanten en niet klanten mekaar helpen bij advies en problemen.
1
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Patrickp het lijkt mij erg raar dat Orange zomaar een tariefplan gaat aanpassen. Dit kan niet en mag ook niet zonder een klant akkoord is gegaan dus ik denk niet dat Orange dit gedaan heeft. Ik vermoed dat er intern bij je zelf iemand iets heeft aangepast. Want de oude tariefplannen kan je blijven gebruiken zolang je zelf niks aanpast en Orange past het niet aan zolang je nergens om vraagt.
Dat gezegd hebbende is er geen ommekeer mogelijk. Je had een dierentarief nu een Go formule en dat is niet terug te zetten naar een dierentarief. Er is ook geen klachten formulier waar je het op kwijt kan. Je kan misschien een bericht sturen via Messenger en of Twitter en hopen dat je daar een juist antwoord krijgt. Je misschien eventueel kunnen vragen of ze intern kunnen zien waar deze verandering vandaan komt. Dus als hun kunnen zien dat de verandering gevraagd is door de Orange app of de klantenzone dan weet je al zeker dat het thuis gedaan is. Maar goed ik het niet zien en dus probeer je eens tot daar te wenden.
12