Profiel van Proximulantis

Chef pisteur

 • 

90 Berichten

Opvolging verbruik vast internet

Ik heb al enkele keren gebeld in verband een foutmelding in de klantenzone voor het verbruik van m'n vast internet volume. Echter wil m'n hier geen ticket maken en halen ze GDPR boven.

Echter ben ik hier niet mee akkoord. De regels voor telecom schrijven voor dat je altijd uw verbruik zou moeten kunnen raadplegen.

Is er nog een andere manier om dit in orde te krijgen?

2023-03-15_12h45_18.png

Super User

 • 

7.7K Berichten

Het gaat soms niet, @Proximulantis 

maar vandaag werkt het bij mij

Screenshot 2023-03-15 125514.png

Chef pisteur

 • 

90 Berichten

het heeft nooit bij mij gewerkt 😞

Super User

 • 

7.7K Berichten

Is altijd een pijnpunt geweest

Met de GDPR moeten ze niet afkomen - heeft er niks mee te zien - is toch intern

En je bent niet alleen

 

Chef pisteur

 • 

90 Berichten

daarom dat ik me afvroeg of ik eventueel zelf een ticket kan maken.

Ik game vaak (heb een gamepass) en download vaak dus ik wil dit kort op de bal kunnen opvolgen.

Super User

 • 

7.7K Berichten

Zou me daarover toch geen zorgen maken, @Proximulantis 

Algemene voorwaarden geven 3 TB / maand

Het rechtmatig privégebruik in familiekring is vastgelegd op 3 TB over een periode van één maand

Chef pisteur

 • 

90 Berichten

Akkoord maar er wordt ook een hele dag gestreamd. Ik wil dit toch open trekken dat ik wil weten waar ik aan toe ben. Ik ben toch niet de enige die wil weten hoeveel je verbruik staat.

Chef pisteur

 • 

90 Berichten

@Totem is er hier een fix voor? Of is er een manier om een ticket te maken? Aangezien de klantendienst dit niet doet zoek ik een alternatief om toch dit te kunnen melden.

Pisteur expérimenté

 • 

15 Berichten

Als je het niet kan zien in de klantenzone kan je altijd eens een kijkje nemen op de pagina van je orange modem via het lokale IP-adres

Dan krijg je een mooi overzicht per maand:

Screenshot 2023-03-18 114435.pngGeeft een ruw beeld, want je moet rekening houden met:

  • Abonnomentsperiode komt waarschijnlijk niet overeen met begin van de maand
  • dal en piekuren zijn samen geteld(alleen bij piekverbruik van boven 3TB krijg je smallband)

Chef pisteur

 • 

90 Berichten

de pagina waar jij over spreekt 'technical reports' heb ik niet.

Vermoedelijk heb je een nieuwere firmware.
Echter vermoed ik als je modem herstart dat deze data verloren is.

Guerisseur expérimenté

 • 

528 Berichten

@Proximulantis in het ergste geval kun je beroep doen op de ombudsmantelecom die helpen je zeker verder!

Mvg

Loading...