Profil de La

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

mercredi 14 décembre 2022 11:45

Opzegging abonnement


Beste, ik heb in september mijn contract opgezegd en laten veranderen naar een herlaadkaart.  Jullie zouden het nodige doen. En zoals altijd hebben jullie dat weer niet gedaan. Ik heb nog verschillende facturen ontvangen die mij voor het abonnement laten betalen. Dat is niet ok. Ik heb de domicilie nu stop gezet maar wens de reders onterecht betaalde facturen asap terug te vorderen en wens ook dat jullie dus echt het nodige doen om dit abonneetje beëindigen.

3 pièces jointes

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 3 ans

@La 

Weet wel wie je bedoeld met jullie , Orange medewerkers , enkel die jullie zijn hier niet aanwezig. Dit is een klantenforum en geen klantendienst. 

Beste is te bellen of een bericht via Messnger te sturen als je Facebook hebt om daar verdere uitleg te vragen wij gaan geen oplossing kunnen bieden.

Trouwens je foto die hebt geplaatst dienen verwijderd te worden , daarin staan al je persoonlijke gegevens en dat is niet toegestaan op een openbaar forum. Ik zal dan ook vragen de foto's te verwijderen. 

Loading...