Profil de waxje

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

mardi 3 novembre 2020 14:22

Pack opzeggen

Vorige week heb ik via internet mijn pack laten stoppen. Ik kreeg een bevestigingsmail. Door de nakende Lockdown heb ik zo snel mogelijk modem en decoder opgestuurd. Ik ben echter nog steeds aan het wachten tot mijn pakket wordt stop gezet... Of op verdere instructies van Orange...

 

 

Solution acceptée

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@waxje  je kan eens sturen via Facebook Messenger of Twitter. Moest je dat niet hebben dan bel je de klantendienst. Eventueel deze link eens gebruiken en alles nog eens door sturen:

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/wijzigen-verhuizen-opzeggen/ik-wil-mijn-abonnementen#form

https://www.orange.be/sites/b2c/files/retrourinstructies_voor_de_toestellen.pdf

En hier een link zodat je een bewijs kan opsturen van terug sturing van je pakket. Dan wordt dit sneller opgevolgd voor een snellere afhandeling. Je moet dan wel het bewijs hebben gekregen van de post waar je je pakket hebt opgestuurd.

https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

 

Loading...