Profil de Elien1

Pisteur confirmé

• 

12  messages

lundi 1 juin 2020 00:05

Samsung galaxy A71

Hallo

Ik heb hier een tijdje geleden ookal iets geplaatst. Ik had dus een Samsung galaxy a71 bij Orange besteld hier had ik lang op moeten wachten eer ie aankwam. Toen hij eindelijk was aangekomen bleek er een zegt te zijn... Gelukkig hebben ze me een formulier gegeven en mogt ik het defect toestel opsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Heb het toestel opgestuurd 13 mei. Nu is het ondertussen 1 juni. Dit is al meer dan 2 weken verder. Dit kan toch niet meer? Iemand die wijze raad heeft? 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

Goedemorgen,

ik vermoed dat je bedoelt dat het toestel stuk was? Het enige wat je doen kan is contact op nemen

met de klantendienst. Hou er rekening mee dat nu in Coronatijden

alles veel langer duurt En je hebt er  feestdagen met verlengde weekenden tussen zitten

Succes

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Elien1  is heel normaal hoor nu 2 weken verder. Zelf heb ik ook al twee keer een toestel opgestuurd wegens een defect de ene na 2 maanden niet terug gekregen omdat het defect niet te maken was dus een nieuwe mogen uitzoeken van de Fabrikant en de nog een ander toestel 6 weken bij de herstel dienst geweest. 

Dus ja het is vrij normaal hoor en het is de Fabrikant die beslist hoe en wat en in dit geval is dat Samsung. Orange heeft er nu niks over te zeggen die hebben er geen inkijk in. 

Loading...