Pisteur confirmé
•
12 messages
Samsung galaxy A71
Hallo
Ik heb hier een tijdje geleden ookal iets geplaatst. Ik had dus een Samsung galaxy a71 bij Orange besteld hier had ik lang op moeten wachten eer ie aankwam. Toen hij eindelijk was aangekomen bleek er een zegt te zijn... Gelukkig hebben ze me een formulier gegeven en mogt ik het defect toestel opsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Heb het toestel opgestuurd 13 mei. Nu is het ondertussen 1 juni. Dit is al meer dan 2 weken verder. Dit kan toch niet meer? Iemand die wijze raad heeft?
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 5 ans
Goedemorgen,
ik vermoed dat je bedoelt dat het toestel stuk was? Het enige wat je doen kan is contact op nemen
met de klantendienst. Hou er rekening mee dat nu in Coronatijden
alles veel langer duurt En je hebt er feestdagen met verlengde weekenden tussen zitten
Succes
0
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@Elien1 is heel normaal hoor nu 2 weken verder. Zelf heb ik ook al twee keer een toestel opgestuurd wegens een defect de ene na 2 maanden niet terug gekregen omdat het defect niet te maken was dus een nieuwe mogen uitzoeken van de Fabrikant en de nog een ander toestel 6 weken bij de herstel dienst geweest.
Dus ja het is vrij normaal hoor en het is de Fabrikant die beslist hoe en wat en in dit geval is dat Samsung. Orange heeft er nu niks over te zeggen die hebben er geen inkijk in.
6
0