Pisteur expérimenté
•
13 messages
Sim kaart activeren
- Hallo.. mijn simkaart per post ontvangen .. maar kan niet activeren natuurlijk. Omdat ik geen sms kan ontvangen om aan te melden of opnieuw inschrijven .. hadden ze daar niet over kunnen na denken ..wie kan mij helpen
Solution acceptée
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Bisan je kan daarvoor de klantendienst bellen : +32 2 745 95 00
Je kan ook eventueel een bericht sturen naar het webcare team. Die zijn te bereiken via Messenger of Twitter.
Betreft het een nieuw abonnement kan je de link gebruiken : https://www.orange.be/nl/simactivation
De bovenstaande stappen kan je volgen als het een nieuwe simkaart is aan een bestaand abonnement. Moest je toegang hebben tot je klantenzone kan je ook via die manier de nieuwe simkaart activeren maar enkel als het abonnement al actief is en de nieuwe simkaart ter vervanging is van de oude simkaart.
2
Petrolhead_sid
Éclaireur novice
•
1 message(s)
il y a 5 ans
inderdaad, klantendienst belle
2
0