Profiel van amberjnss

Apprenti pisteur

 • 

3 Berichten

Gesloten

simkaart wordt niet geactiveerd

ik heb al een tijdje geleden een nieuw abonnement aangevraagd intussen tijd is de simkaart toegekomen en heb ik een mail gekregen. in die mail stond er dat ik een andere mail ging krijgen voor te activeren, maar dit is nog steeds niet gebeurd

Super User

 • 

8.1K Berichten

Goedemiddag,

 

misschien kan je hier even lezen gaan.

Lukt bij jou misschien ook zo.

Succes.

Super User

 • 

11.1K Berichten

@amberjnss  de link die @Josette  u heeft gegeven is correct. Hier nog eens de uitleg:

https://eshop.orange.be/nl/activeren

Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken. 

Loading...