Pisteur vétéran
•
36 messages
Snelheid gelimiteerd
Hallo
ben reeds jaren klant bij orange.
na verkopen van spel console en aanschaf van 2 nieuwe consoles moesten we de games opnieuw downloaden op beide toestellen.
hierdoor zaten we blijkbaar over de limiet van 750gb
Hierdoor heeft orange snelheid verlaagd naar 10mbps en nog geen 1mbps upload
gamen lukt hierdoor niet meer want snelheid is te traag.
vind dit wel erg, als je een unlimited abbo neemt zou er geen max download of snelheid mogen zijn.!!!
als je met klantendienst belt dan zeggen ze, snelheid is verlaagd maar download limiet niet!
ook is dit enkel in piekuren niet in daluren. Maar zelfs in het weekend is het overdag gelimiteerd!!! Bij mijn weten is weekend ook daluren!
als je dit aan klantendienst verteld, enige dat ze dan zeggen, hebben dossier open gedaan bij technische dienst...??? Sorry, klantendienst kan makkelijk limiet opheffen.
ik betaal dus voor een dienst die ik momenteel niet kan benutten en betaal zelfs extra voor de internet boost van 200mbps!
vorige provider heeft nooit moeilijk gedaan voor snelheid zelfs toen we over de 1TB download gingen!!! Erger nog, je kon zelf via klantenzone extra data optie kiezen.
wou dit even delen want dit is mij trouwens NOOIT gemeld bij het afsluiten van contract! Unlimited is dus niet unlimited!!! en overweeg terug naar vorige provider te gaan
nu met dit corona virus kunnen de kids niet naar school en kunnen ze zelfs niet gamen omdat snelheid te traag is! Bedankt orange!
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@stefke1974 ongelimiteerd heb je zeker je kan altijd surfen ook al zit je aan verlaagde snelheid. Je geeft aan dat het niet in je contract staat maar het staat er wel degelijk . Moest dat er niet in staan hebben ze natuurlijk geen recht om het op verlaagde snelheid te mogen zetten. De FUP ( Fair Use Policy ) is voor elke operator actief en iedereen moet zich eraan houden. Lees hier de post maar eens die ik al gemaakt heb kort geleden. Heb ook de contractuele voorwaarden erbij in staan.
8