Pisteur expérimenté
•
16 messages
Surf volume limiet
Vraag me af waarom de data limiet surfvolume nog zo laag ligt. Bvb 4GB voor Koala. Daardoor bijna verplicht om hoger abonnement te nemen.
Jammer want meer GB zou differentiator kunnen zijn en veel jongeren aanspreken.
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@RFaes Koala 4GB 20 euro per maand - Cheetah 15GB 30 euro per maand. Dus voor 10 euro per maand krijg je meer data ja dat is waar. Maar als je vindt of denkt dat het te weinig volume is wat zou jou idee dan zijn? Want kan mij ook voorstellen dat er namelijk ook mensen zijn die met 4GB per maand goed kunne rond komen.
1
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 5 ans
@RFaes
Ik denk dat men (bij de meeste operators trouwens) kijkt naar het gemiddelde en de spreiding van het gebruik. De groep die niet toekomt met het inbegrepen verbruik vormt hoogstwaarschijnlik slechts een kleine top van de abonnees.
Daarom, om de prijs voor de grote meerderheid draaglijk te houden, is het inbegrepen volume beperkt. De kleine groep die niet toekomt kan dan kiezen. Af en toe data bijkopen of een hoger abo nemen.
Jij bent bvb een grootverbruiker. Maar ik persoonlijk kom toe met max 1 GB per maand (een zeldzame uitzondering daargelaten). Ik zou het dus niet leuk vinden dat Orange bvb Koala opslaat om meer GB te geven, want voor mij (en vele anderen) zou dat puur verlies zijn. Want zomaar, zonder prijsverhoging meer data geven, dat zal niet zo rap gebeuren neem ik aan ...
12
0