Profil de Cytorian

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

jeudi 24 février 2022 07:17

Traag internet

Beste, 

Nu heb ik weer package loss, nu is het via WiFi.

Het Internet loopt weer traag. Laatste interventie was het nog niet opgelost en na een paar dagen hadden we geen package loss meer. Nu enkele maanden verder en terug package loss. Gsm 30 centimeter van de modem gelegen. Verbinding vol bereik maar met package loss. Kan iemand hier helpen ? In bijlage vindt u een rapport van de 7 minuten pingen naar google.be  

2 pièces jointes

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Denk dat we hier, als klanten allemaal, niks aan kunnen doen @Cytorian 

Best contact opnemen met Orange

Good luck

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

Ja, vorige keer gedaan. Je moet naar Telenet bellen want het is buiten te doen 🤔 tuurlijk zegt telenet je bent geen klant van ons. Dus van de kast naar de muur gestuurd. 

 

Ik snap het echter niet het ligt zowiezo buiten want alles hebben ze binnen gecontroleerd. En buiten ja daar hoor je niets van.

Je betaald meer voor internet om de qualiteit te kunnen garanderen zeggen ze dan. 

 

Downloaden is geen probleem het is echter naar sites gaan dat traag of zelfs niet open gaan. 

 

Alvast bedankt voor je reactie 

Sage

 • 

7.5K  messages

Sorry, @Cytorian Ik kan niks doen

Kan af en toe helpen of de modem te configureren of zo, maar hier kan ik niet helpen, buiten zeggen dat je Orange moet contacteren

Verder moet je niet naar Telenet bellen - Orange is je contact

Iets stoms waarschijnlijk, maar toch

De DNS servers die in de modem geconfigureerd staan zijn niet al te goed

Zet de  primary DNS op 1.1.1.1 gezet, de secondary op 1.0.0.1 

Zie hier, maar zet de DNS op 1.1.1.1 en 1.0.0.1 Je DNS wijzigen in het geval van een incident - Tribe (orange.be)

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

Ik denk dat het te maken heeft met de leidingen buiten heeft te maken op straat of hier in de bouw. 1 knakje in de kabel en het is afgelopen. Dus hoe dat ze het gaan oplossen weet ik ook niet. Ze zouden hier eens moeten controleren of de kabel niet beschadigd is. 

Sage

 • 

7.5K  messages

Weet dat het een moeilijk probleem is @Cytorian 

Maar het enige wat je kan doen is Orange contacteren

4.4K  messages

il y a 3 ans

@Cytorian 

Soms kan eens herstarten van alles ook al wonderen doen .

 

Groetjes,

bigMODDER

Loading...