Profil de Fuzzy123

Pisteur confirmé

• 

10  messages

Tv app, de helft maar beschikbaar in live tv

Op vreemd wifi heb ik maar de helft van de posten, bv VTM en VRT kan ik niet bekijken

Super User

• 

11.1K  messages

@Fuzzy123  

Op vreemd wifi bedoel je waarschijnlijk als je bij iemand thuis bent op die zijn of haar wifi ? 

In dat geval moet dat ook gewoon werken. Dus de Orange tv app is op elke wifi afspeelbaar als ook op 4G dus je zou dan ook alle zenders moeten kunnen zien. 

Heb je dit zelfde probleem ook als je op 4G kijkt ? 

Pisteur confirmé

• 

10  messages

Op 4g geen probleem, maar bij mijn ouders (Telenet) heb ik maar de helft beschikbaar. Nu op 4 G vermindert mijn data, daarom dat ik op hun wifi wilde werken. 

Super User

• 

11.1K  messages

@Fuzzy123  

Ja dat je op wifi wil gaan is te begrijpen hé want het kost je anders wel data en als je wat wil besparen daarop is wifi beter. 

Maar dan heb je enkel het probleem bij je ouders op de wifi of bij iemand op die zijn of haar wifi ook ? 

Het zal denk ik niet aan Telenet zelf liggen en ook niet aan de app want een vriendin van ons kan hier op Telenet wifi bij ons thuis en kan ook via Orange tv alle zenders bekijken. 

Heb je je toestel al eens herstart en opnieuw geprobeerd ?

Pisteur confirmé

• 

10  messages

Zelfde probleem, krijg wel de melding "afspelen van deze zender is niet toegestaan om dit netwerk."

4.4K  messages

Het is ook afhankelijk van de gemeente waar je zit. Hier thuis kan ik alles zien op de Orange tv app, Op mijn werk (andere gemeente) kan ik veel zenders niet zien. Dan krijg ik ook de melding afspelen van de zender is niet toegestaan.

Super User

• 

11.1K  messages

@Anonymous  

Maar VTM en VRT zijn wel publieke omroepen die overal toegankelijk zouden moeten zijn. Dat zijn de basis zenders en niet de regionale zenders. 

Pisteur confirmé

• 

10  messages

Inderdaad, het zijn de VTM en VRT zenders. Je kan ze gratis streamen met hun app dus waarom niet in de Orange tv app. 

Super User

• 

11.1K  messages

@Fuzzy123  

Heb je de vraag ook al gesteld aan de klantendienst wat hier de oorzaak van kan zijn? 

Lijkt mij niet dat het bij telenet ligt hoor aangezien hier een vriendin van ons deze zenders wel kan ontvangen op Telenet verbinding. 

Pisteur confirmé

• 

10  messages

Heb ik gisteren gedaan, nu het is weekend. Als ik antwoord heb laat ik iets weten. 

Super User

• 

11.1K  messages

@Fuzzy123  

Vermoedelijk gaan die zeggen : verwijder de app en installeer deze opnieuw en koppel opnieuw met de decoder. 

Heb je dat al geprobeerd ? 

Loading...