Apprenti pisteur
•
3 messages
TV Geblokkeerd
Hallo ik heb meer als twee weken geleden een nieuwe decoder laten installeren daar ik problemen had met serieopnames. Toen de installateur er was waren de zenders nog geblokkeerd. Hij zei dat dit normaal was en dat het eens halfuurtje zou duren eer die geactiveerd zouden worden. Aangezien die bij de eerste installatie ook zo was liet de man vertrekken. Helaas heb ik sinds heden nog altijd geen tv. Telkens wanneer ik naar de klantendienst bel zeggen ze dat het een klein softwareprobleem is dat de oude decoder niet gedeactiveerd is waardoor de nieuwe niet geactiveerd kan worden. Dit wordt door een andere dienst gedaan die ze niet kunne contacteren zogezegd waardoor ik alleen maar kan wachten. Ondertussen zit ik wel al 2 weken zonder tv. Is dit wel nog normaal in deze tijd dat zoiets niet kan gefixt worden of ben ik echt een moeilijk iemand? Of kan ik ergens anders terecht voor dit probleem?
Solution acceptée
Surfer
Guerisseur expérimenté
•
708 messages
il y a 5 ans
Ik zou zeker nummer 5000 terugbellen en misschien kun je je verhaal nog een keer vertellen (ik weet het, het is moeilijk).
Dan moeten ze een dosier en een kaartje doen. Normaal gesproken bellen ze u terug om het probleem of de vraag te behandelen.
Als ze nog steeds terughoudend zijn, vraag dan of ze uw zaak meteen kunnen behandelen, en zo niet, vraag dan iemand anders van de bediening om u te helpen.
Het wachten duurt lang (je hoort vreselijke muziek), soms kan het lang duren.
Je kunt ook gaan via Facebook of Twitter, het gaat sneller (hoor ik van collega's).
* Neem contact op met Orange, zie link:
https://www.orange.be/nl/contact#/
2
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 5 ans
Zou orange eens contacteren via messenger @Tredskin
0
0