Profil de Ronny_S

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

jeudi 23 avril 2020 09:00

Wachten op bestelling

Beste, mijn zoon heeft 5 (!!!!) (VIJF) weken geleden een nieuw toestel besteld en betaald. Hij heeft nu tientallen keren met uw diensten gebeld en wordt nu al weken aan het lijntje gehouden.

Dat ik hier kwaad van word, zal wel niet te verwonderen zijn, denk ik ???

Ik wil van u DRINGEND weten wanneer hij zijn gsm zal ontvangen, samen met een degelijke compensatie OF wanneer zijn geld wordt terug gestort ?

DEGELIJK antwoord moet niet te lang op zich laten wachten, want ik stap hiermee naar de pers, Test-Aankoop,... en leg klacht neer bij de Politie.

Dit antwoord dient gepaard te gaan met een duidelijke datum van oplossing!

Antwoorden SCHRIFTELIJK op mijn mailadres, met loze telefoontjes ben ik niets.

Dank u.

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Ronny_S  door de vraag hier te stellen gaat het ook niet veel opbrengen aangezien hier geen klantendienst is of mee leest. Beste is je vraag te stellen via Messenger of Twitter en daar gaan ze dat direct voor u nakijken. Daar zullen ze ook een antwoord geven als er een oplossing is maar hier gaat er geen oplossing komen. Wij zijn ook allemaal klant en proberen via deze weg andere klanten te helpen. Hier is geen inzage in bestellingen of dossiers of andere zaken. 

Loading...