Pisteur confirmé
•
8 messages
Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?
Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?
Dit zou, in mijn ogen, toch perfect bij het huidige aanbod passen: digitale tv zonder al de onnodige fratsen...
Als er iets was wat ik graag had bij de concurrentie dan was het dat wel...
FabriFibra
Apprenti éclaireur
•
2 messages
il y a 7 ans
Laat maar komen! Zou een ideale aanvulling zijn.
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 7 ans
Inderdaad. Anders moet je momenteel een tussenoplossing gebruiken.
6
0
Loco_Roko
Pisteur confirmé
•
8 messages
il y a 7 ans
Count me in 🙂
2
Jonas
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 7 ans
Ik ben hier voor.
Dat houd mensen op dit moment ook tegen om naar Orange te komen.
Waarom een decoder gaan kopen/huren die minder handig werkt dan de CI+ module?
4
StephanT
Pisteur confirmé
•
11 messages
il y a 7 ans
Lijkt leuk, maar heeft wel heel wat beperkingen! Toen ik nog van plan was bij concurrent Telenet te gaan, heb ik deze formule erg nauwkeurig bestudeerd en ben ik tot de conclusie gekomen dat je te veel aan 'digitaal comfort' moet opofferen zoals het opnemen van programma's (gaat, maar is omslachtig met eigen harde schijf en je kunt er geen twee tegelijkertijd opnemen), een beperkte elektronische gids... Bovendien komt ook niet iedere TV in aanmerking en koop ik liever een TV voor de kwaliteit van het toestel zelf dan voor deze gadget!
5
0
Joske
Pisteur confirmé
•
7 messages
il y a 7 ans
Zeker interesse. Had ik vorig jaar in de Orange-shop al eens na gevraagd. Verkoper zei toen dat ze er mee bezig waren en dat het wel snel zou komen.
Zou ideaal zijn voor mijn 2de tv in de slaapkamer, die hangt tegen de muur en daar is eigenlijk geen plaats voor een digibox.
3
0
tuxy
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 7 ans
Sinds kort beschik ik ook over TV waar je zo'n CI+ module kan inprikken. Dus heb ook wel interesse in dit systeem. Scheelt weer een 'kastje' (=digibox) minder onder de TV.
De vraag intussen ook gesteld op Twitter, ben benieuwd naar hun antwoord 😕
0
0
JG
Pisteur confirmé
•
8 messages
il y a 7 ans
Count me in. Weg met die overbodige, energie-verslindende decoder. Overigens is dat CI+-kaartje het enige dat me tegenhoudt over te schakelen naar Orange of Proximus.
0
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 7 ans
Ugh @DrNickAsch,
Momenteel voorzien we geen CAM CI + -module voor TV met geïntegreerde DVB-C-tuner.
Deze soort oplossingen kunnen zeer complex zijn, omdat de installatie van de CAM-kaart en het gebruik ervan afhankelijk is van het televisiemodel. Het is daarom noodzakelijk om de compatibiliteit van de CAM-kaart met veel verschillende tv-modellen te garanderen, wat complex is.
De kwaliteit van het gebruik van CI+ zal ook minderen in vergelijking met het gebruik van onze decoder: geen uitgebreide tv-gids, geen mogelijkheid tot opnemen of pauze enz ...
We houden jullie zeker op de hoogte van nieuwe evoluties ...
Drink hoop uit de waterbron
🐺 Totem 🐺
3
0
wimme
Éclaireur confirmé
•
1 message(s)
il y a 7 ans
Momenteel heb ik "tv met een kaartje" aka de CI+ module bij Telenet, en dit werkt heel erg goed. TV-gids, opnemen, enz werkt rechtstreeks op de tv. Een aparte digicorder wil ik echt niet meer (heb ik enkel maar negatieve ervaringen mee, kost veel, gaat vlug stuk, loopt vast, wordt warm, energieverspilling, twee afstandsbedieningen, enz), TV-theek gebruik ik toch niet en daar zijn smart-tv apps zoals Stievie/Netflix voor. Dus neen, geen aparte box meer voor mij.
Ik was het Love abonnement eens aan het bekijken, wat wel interessant lijkt, al betaal ik momenteel in totaal iets minder bij Telenet doordat ik niet betaal voor een digicorder (die CI+ module al vlug terug gewonnen dus).
Ik ben eigenlijk verrast dat er geen CI+ mogelijkheid is bij Orange. Hopelijk komt het er wel, anders kunnen ze me niet overtuigen.
5
Trivia
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 7 ans
Dit is het enige die mij tegenhoud om met alles naar Orange te komen. Zo'n kaart en ik maak de overstap, 1 decoder in huis en 1 kaart in tv keuken... Ik kan toch niet met 2 decoders beginnen werken.... In vele gezinnen meer tv's dus kaart zou oplossing zijn....
1
0
theptr
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 5 ans
Ik persoonlijk zou ook graag de mogelijkheid zijn voor een CI+ module bij Orange.
Ik ben bij Orange vertrokken om die reden.
Bij Telenet werkt dat heel goed op de 2 tv's hier.
1 is een recente Samsung half jaar oud, de andere is een oude samsung 9jaar oud.
Naar functies toe vind ik dat ik minimaal inlever.
De tv gids van de nieuwe Samsung vind ik persoonlijk zelfs beter werken dan die van de Orange digibox.
4
0
GreetG
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 5 ans
Ik ook! Ik ben alleen maar heb een TV in de slaapkamer staan en 1 in de living. Nu zou ik 2 decoders moeten huren. Terwijl ik de tv in de living bijna nooit gebruik want ik kijk meestal TV in de slaapkamer. En ik heb ook maar 1 decoder nodig om op te nemen. CI+ zou super zijn (afhankelijk van de kosten wel).
0
0