Profil de Rufusw817

Pisteur confirmé

• 

3  messages

lundi 9 décembre 2019 18:20

GB kado gekregen

Hallo, ik krijg af en toe mobiel internet kado, maar kan de resthoeveelheid niet zien... Iemand een idee hoe je dit wel kan doen en al liefst via de app?

Alvast bedankt! 

Solution acceptée

Employé Orange

• 

198  messages

il y a 6 ans

Hoi @Rufusw817 

Dit zie je in de details van je verbruik.  Daar zal een extra teller staan voor die extra GB's die je toegewezen kreeg (alleszinds, dat is bij mij toch zo 🙂 ).

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 6 ans

@Rufusw817  schreef:

Hallo, ik krijg af en toe mobiel internet kado, maar kan de resthoeveelheid niet zien... Iemand een idee hoe je dit wel kan doen en al liefst via de app?

Alvast bedankt! 

Het is al een tijd geleden dat ik dat nog gehad/gebruikt heb, maar als ik mij goed herinner stonden beide (mijn normale data en mijn kado data) allebei apart weergegeven in de app.

Ik moet wel zeggen dat nog niet zo lang geleden de app een "update" heeft gekregen, dus daar zou wel 't een en 't ander aan gewijzigd kunnen zijn.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

OK, zoals heel dikwijls, iemand anders kan rapper tikken dan ik en ik ben te laat om eigenlijk net hetzelfde te zeggen  😢

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Je zorgde voor een bevestiging, da's ook veel waard! 

Employé Orange

• 

198  messages

Niet aantrekken @Cdt24801 - voor hetzelfde geld was jij het die met wijze raad ter hulp kwam omdat ik nog aan het prullen was met de App 😄

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Rufusw817  schreef:

Je zorgde voor een bevestiging, da's ook veel waard! 

Dankuwel 😀

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@TomN  schreef:

Niet aantrekken @Cdt24801 - voor hetzelfde geld was jij het die met wijze raad ter hulp kwam omdat ik nog aan het prullen was met de App 😄

ja, da's waar ... ge weet hier nooit wat iemand anders aan het doen is hé .. Soms zie je iets staan, nieuw, waar al twee uur niemand op gereageerd heeft, en dan schrijf ik een halve boek, en als die dan gepost is zie ik daar staan dat twee minuten voordien iemand anders al geantwoord heeft ...

Heb ik eigenlijk redelijk dikwijls voor ... 🤔

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

Kan je #123# ingeven en op de beltoets duwen...

👍😉

Loading...