Profil de Triptikon

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Surfherlaadbeurt

Beste,

 

Ik merk op de app dat ik meer dan 50€ buiten abonnement ben gegaan. Ik ben er zeker van dat dit enkel aan mobiele data kan liggen (geen aankoop gedaan, onbeperkt bellen/sms’en in abonnement,...)...

 

Een drietal weken geleden terug heb in een surfherlaadbeurt aangeschaft van 5gb... in de app staat deze echter als 10gb weergegeven... zou er hier het een en ander kunnen misgelopen zijn? Momenteel heb ik nog een dikke gb over (9gb verbruikt). Maar in realiteit ben ik misschien al 4gb aan het surfen buiten bundel zonder het zelf te weten?

Heeft iemand al zoiets soortgelijks meegemaakt?

 

Alvast bedankt!!!

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Misschien ter verduidelijking ook nog een screenshot van de app...

 

merk op dat er reeds van mijn “gratis surfvolume” verbruikt is, nog voordat mijn surfherlaadbeurt op is... (ik weet niet in welke volgorde de verschillende saldi worden opgesoupeerd)...

88774679-8D19-4FC8-BBE1-CC55D180B262.png

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Ik heb exact hetzelfde probleem reeds 2 keer gebeld met de vraag of ik dan best dat bij koop maar helpdesk zei van niet aangezien ik volgens de klantzone nog data heb. Ik zou allesinds de factuur nog niet betalen. In bijlage mijn klanten zone ik dacht 2 keer 10 gb bij gekocht te hebben 

 

Screenshot_20210722-215435.jpg

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Ik heb via Facebook messenger contact opgenomen op hen het probleem uit te leggen... 

 

ik citeer een stukje uit het antwoord:

 

”Dit is momenteel een incident bij Orange, men doet een herlaadbeurt van 5GB en in de app zie je 10GB staan😕
Ik heb hier een dossier over aangemaakt...”

 

kwestie zal zijn de uiteindelijke factuur afwachten, vrees ik... ik heb alleszins wel de indruk dat het bij orange een gekend probleem is en ze aldus inschikkelijk willen zijn...

Misschien zélf ook eens contact opnemen via messenger? Op die manier kunnen ze in kaart brengen hoe groot het probleem zich voordoet?

 

mvg

Super User

 • 

7.2K  messages

@Triptikon 

Hoe het met herlaadbeurten zit weet ik niet, maar die 5 GB die we van Orange kado hebben gekregen via het OTY programma ter gelegenheid van het 5-jarig bestaan van Orange bleken er na activatie ook 10  te zijn.

Best eens een berichtje via messenger naar het webcare team sturen ter controle, dan weet je het zeker.

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

Ik zit met hetzelfde probleem maar kreeg 30gb te zien. Wel vervelend want plots verbruik van meer dan 100€!

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages

Hebben jullie geen melding of sms gekregen vanaf het moment dat jullie buiten jullie bundel gegaan zijn?

Loading...