@david41 Misschien 🤔 eens bellen 📞 naar Orange of naar de winkel gaan en het dat uitleggen . Je geschenk zal je zeker krijgen .
Ik heb ook een tijdje moeten wachten en soms moet je wat geduld hebben en vermits het met de post verstuurd word kan het door drukte even duren . De tip van @Cdt24801 misschien even eerst afwachten .
Voor alle duidelijkheid: mijn vraag naar de moderatoren toe was om de titel aan te passen, niet om het probleem op te lossen. Dat is werk voor de klantendienst, niet voor de CM of moderator van Tribe. Laat dat duidelijk zijn.
Je kan contact opnemen met Orange, maar ik vrees dat dit niet veel zal helpen. (eigen ervaring) Ben zelf al een jaar aan het wachten op een geschenk. Heb toen ook Orange gecontacteerd, maar ze verwezen mij door naar de verzender. Daarna niets meer gehoord. Ik heb het zo gelaten. Had geen tijd en zin meer om mijn energie daar nog in te steken.
Orange is verantwoordelijk voor de promo code, maar aangezien dat je je bestelling plaatst op de website van Deauty, is Deauty verantwoordelijk voor het versturen hiervan. Orange kan hier niets aan doen, onze stam komt intussen enkel als er een probleem is met de promo code.
Je mag hen een e-mail sturen naar het adres info@deauty.eu
Solution acceptée
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
@david41 goedemiddag.
Wil jij een nieuw topic maken aub?
Iedereen pent er maar doorheen.
Dank U.
0
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
@david41 goedenavond niet in de babbelhoek plaatsen.
Maar in het goede topic. Dank u.
https://community.orange.be/t5/Orange-Thank-You/bd-p/oty_nl
0
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 4 ans
Ik heb het topic verplaatst. De titel kan ik echter niet aanpassen. eens vragen aan @NelsonM of @MustafaY of zij dit kunnen in orde brengen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 4 ans
@david41 Misschien 🤔 eens bellen 📞 naar Orange of naar de winkel gaan en het dat uitleggen . Je geschenk zal je zeker krijgen .
Ik heb ook een tijdje moeten wachten en soms moet je wat geduld hebben en vermits het met de post verstuurd word kan het door drukte even duren .
De tip van @Cdt24801 misschien even eerst afwachten .
Hou ons zeker op de hoogte hoe het gegaan is
fijne avond
2
Anonymous User
4.4K messages
il y a 4 ans
Je kan contact opnemen met Orange, maar ik vrees dat dit niet veel zal helpen. (eigen ervaring) Ben zelf al een jaar aan het wachten op een geschenk. Heb toen ook Orange gecontacteerd, maar ze verwezen mij door naar de verzender. Daarna niets meer gehoord. Ik heb het zo gelaten. Had geen tijd en zin meer om mijn energie daar nog in te steken.
Hopelijk komt het bij jou nog wel aan.
Succes
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
@david41 goedemorgen,
je kan het proberen, maar ik heb er toen ook voor geschreven en
niets nogaballen, nooit heeft mijn vriendin iets ontvangen.
Ligt niet aan Orange maar aan de nevenfirma's die die zaken loeten versturen
en dat niet correct doen.
Ik ga er ook niet meer achter ze mogen het steken ....
Bedankt voor je begrip ivm de Babbelhoek.
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 4 ans
@david41 mercikes fijne avond.
0
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 4 ans
Ugh @david41,
Orange is verantwoordelijk voor de promo code, maar aangezien dat je je bestelling plaatst op de website van Deauty, is Deauty verantwoordelijk voor het versturen hiervan. Orange kan hier niets aan doen, onze stam komt intussen enkel als er een probleem is met de promo code.
Je mag hen een e-mail sturen naar het adres info@deauty.eu
Totem's groetjes,
Totem
0