Pisteur vétéran
•
74 messages
I.v.m. belongen & cadeaus die ons door orange worden aangeboden
Ik ben zeer verrast i.v.m. hoe teleurstellend de beloningen en cadeaus zijn van orange.
Ook al kunnen we kiezen uit meestal 3 opties.
Infeite , vindt ik dat alle cadeaus beloningen van oranges teleurstellend zijn...
Bvb.: bij het verdienen van loyalty en orange trouw-beloning voor abonnee's, badges die je door daden verdienen, badges die je via hier verdiend en de andere opties die je badges hebben kunnen opleveren.
Dus wat ik wil bedoelen...
na zo'n veel te lange uitleg om mijn gedachten te kunnen noteren...
Na wat ik allemaal heb opgenoemd en nog andere mogelijkheden om cadeau's en beloningen die zeker niet simpel worden verdiend of door onze daden en medewerking worden verkregen....
Zijn 'de beloningen' die je via je "MyOrange App" ziedt verschijnen, ZEER teleurstellend.
En vaak ook onnuttig.
DUS.: orange: het zou zeker fijn en enorm geapprecieerd worden, en dan denk ik dat ik namens vele andere orange abonnees mag spreken; Er toch steeds bij de cadeaus / beloningen, ook een keuze bij hoort dat wij als klant kunnen al dan niet ZELF kiezen, dat TOCH iets te maken heeft met orange zelf.
Vb.:
...GB extra gratis mobiele data
Min. 50 Gratis fotoprints die men DIRECT via een link kan selecteren, en bestellen en dat wordt compleet gratis thuis geleverd wordt.
Naar gelang de belangrijkheid en moeilijkheidsgraad van het verkrijgen van beloningen/ cadeaus,; gadgets enz dat orange standaard zou moeten hebben in hun keuze assortiment.
Zoals: USB-C kabel, diverse keuzes qua zwaarte van 8GB - 128GB USB-sticks, enz...
Mogelijkheden genoeg,
Orange....
WEES GEWOON EEN KLEIN BEETJE CREATIEVER!!
De voorbeelden die ik heb opgenoemd zijn NIET duur deze tijd, zeker nu, en zoals een bedrijf als Orange sowieso int groog aankoopt.
De klant zou echt wat meer en beter beloond mogen / moeten worden, zeker de tijd van nu, waar je voor alles een aparte App moet installeren
*vb. MyOrange, OrangeCircle, orange community, orange tribe, en nog vele meer.
En de moeite en tijd die je er allemaal insteekt om up to date te blijven.
Hopenlijk zijn er nog veel leden die er ook zo over nadenken...
Mijn excuses, ik moet als beginneling nog veel bijleren om mijn hersenprikkels en hersenspinsels veeeel beknopter te formuleren.
Ik doe hier zeker mijn best voor dat het voor al julli tribers veel aanlokkelijker is om op mijn vragen, ideeën, piekeren, enz... reageren.
En om te beginnen dat jullie om can srart te gaan om reacties en descussues te kunnen voeren met jullie, dat ik alles veel beknopter en met duidelijke opmaak neertyp.
M.v.g.,
Kelly
Solution acceptée
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 6 ans
Goedemorgen,
het kan zijn dat jij dat zo ervaart maar bij anderen krijg je niets.
Wij zijn blij als we een extra krijgen.
1
Solution acceptée
Sadie
Pisteur confirmé
•
3 messages
il y a 6 ans
Zeer juist... beloningen trekken op niets
0
Solution acceptée
Lucas_E
Apprenti pisteur
•
12 messages
il y a 6 ans
nice
0
Solution acceptée
Samad
Pisteur expérimenté
•
24 messages
il y a 5 ans
Je kan in de klantenzone aangeven wat voor cadeau's je graag wenst, in welke categorie zoals bv. Uitstapjes, boeken, resto's, enz....
Dus je kunt je voorkeuren wel aangeven, Kelly.
Mocht er nog iets zijn, vraag maar raak.
En blijf gezond!! Groetjes!
6
Solution acceptée
Sveke
Chef pisteur
•
82 messages
il y a 5 ans
Als je ongelimiteerde data hebt, is het inderdaad raar dat je als cadeau extra data krijgt. Dat is jammer, maar toch ben ik blij/dankbaar met elk cadeautje ik krijg. Het is de gedachte die telt.
2
Solution acceptée
kellydebelder
Pisteur vétéran
•
74 messages
il y a 5 ans
0
Solution acceptée
Aiko
Pisteur vétéran
•
39 messages
il y a 5 ans
Dat is waar
0
Solution acceptée
kellydebelder
Pisteur vétéran
•
74 messages
il y a 5 ans
OPGELOST !!
desondanks de vele veronderstellingen van jullie, was er wel degelijk een probleem.
Even kort samengevat zonder te privé te gaan:
Orange heeft mij gecontacteerd,
En mij geholpen enkele zaken bloot te leggen en op te lossen,
En daarbij heb nu ook een update gehad.
Zoals je al vernoemde heb ik nu ook het GO UNLIMITED abbonement met alles onbeperkt, en i.p.v. 1st 20GB aan volle snelheid data surfen, hen ik nu ook 30Gb aan volle snelheid data surfen.
Ik heb veel kritiek gekregen omtrent mijn post, maar elk huisje zijn kruisje en mijn situatie was en is absoluut niet zo simpel als het door anderen wordt voorgesteld.
Mijn partner kon nl. ook op mijn account en er zijn dergelijke aankopen gebeurd zonder mijn eerder mede weten.
En die verekering is wel effectief vandoen in mijn situatie.
Verder wil ik hier niet op ingaan.
Het probleem heeft zich immers blootgelegd, heb het probleem aangepakt, en mijn daarmee mijn eerdere post opgelost is.
Mvg,
Kelly
0
Gregory
Sage
•
7.5K messages
il y a 6 ans
Ach, je kunt niet voor iedereen goed doen
Velen nemen Orange voor de lagere maandelijkse kostprijs. Wat moet je dan nog extra vragen ?
Orange doet tenminste iets
1
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 6 ans
@kellydebelder ga er toch even op inhaken kwa cadeaus want wat u aanhaalt die .;GB voor mobiele data en die foto prints , JA die kan men ook krijgen . Mijn heeft het voor laatste cadeau 30 gratis foro prints gehad , ik mocht er ook kiezen en dacht zelfs 40 of zo.
Het is wel zo wat @Gregory en @Josette zeggen he bij Orange krijg je tenminste iets.
Maar ik begrijp wel wat u bedoeld met de cadeaus.
Dat u nieuw bent is geen enkel probleem en dat het verhaal soms even wat langer is is geen probleem want u uiten op papier is wat moeilijker. Probeer wel iets meer de tekst bij elkaar te zetten dus minder spatie's te gebruiken en probeer ook minder allinea's te gebruiken. Hierdoor blijft het overzichtelijk en leest het aangenamer.
Betreft de cadeaus lees zeker ook eens op de tribe naar eerder gemaakte posten gewoon de zoek functie gebruiken.
3
tworuss
Pisteur confirmé
•
7 messages
il y a 6 ans
Ik heb op mijn verjaardag gratis cinematicket gekregen dus ik vind die cadeaus wel goed.
2
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh @kellydebelder,
Bedankt voor je opmerkingen.
Onze OTY dienst doet zijn best zo interessant mogelijke cadeaus te vinden voor onze trouwe klanten. De cadeaus worden zo vaak mogeljik geupdated.
Totem's zonnegroeten,
Totem
5
Ice_queen
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 5 ans
Ik ben wel tevreden met de geschenken die worden aangeboden. Uiteraard staan er steeds klassiekers bij. Maar met een geschenk als thee, koekjes, olie... die naar huis worden opgestuurd ben ik BLIJ. Ik kreeg als verjaardagsgeschenk de mogelijkheid om een proefabonnement op een tijdschrift te nemen. Dit is ter waarde van ongeveer 20 euro !!! JA, ik ben BLIJ !
0
kellydebelder
Pisteur vétéran
•
74 messages
il y a 5 ans
Mijn rekeningen lopen vaak tot in de 150euro op, omdat het zogezegde duurste abbonement "onbeperkt mobiele data" heeft.
Dit klopt dus niet.
Je internet gaat op den duur zo traag naar gelang nog maar de 1ste week, dat je uit irriratie mobiele data pakketten miet bestellen.
Dus vanuit mijn standpunt, blijft het toch nochsteeds het uitputten v.d. klant.
En dan zeer zelden eens met 30 gratis kleine foto's, of 2GB als cadeau geven.
Ik betaal ondertussen nochsteeds meer dan 70 euro enkel gsm-abbonement en gsm-verzekering.
En krijg al een zeer lange tijd geen loyaliteitsbeloningen niet meer.
En indien toch eens een keer... totaal niet op maat, of -20% korting op hun keuze assortiment wijn. E ik drink niet.
Een vooraf gaande standaard enquête voor elke startende klant bij orange/myorange,
Zou fantastich helpen om op voor beide partijen, op een makkelijke manier de behandeling, de beloningen, enz... uit te vissen en uit de voeren.
Mvg,
Kelly
@Gregory
@Aiko
@Ice_queen
@Cdt24801
@Karenh
@Totem
@Josette
@josette1
@ patrick
En
@ alle ànderen die deze post van mij gelezen hebben, en waarvan dit nu mijn.bijkomde.reactie is.
6
0
AndrejB
Éclaireur confirmé
•
1 message(s)
il y a 5 ans
Men geeft wel 2 cinema tickets voor de prijs van 1, wat wel een zeer goede geschenk is volgens mij
0