Profil de bverhoye

Pisteur confirmé

• 

3  messages

mercredi 21 février 2018 21:31

Keuze geschenken vallen tegen.

Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨. 

Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?

Chef pisteur

• 

76  messages

il y a 7 ans

Bij Telenet op 20 jaar nooit iets gekregen.
Bij Orange op minder dan 1 jaar tijd al film ticket en verjaardagscadeau. Tof 🙂

Ik denk dat de keuzes gewoon tijdsafhankelijk zijn. Denk dat ze gewoon een paar maanden telkens contracten hebben bij firma's, en dan weer bij anderen.

Pisteur confirmé

• 

7  messages

Telenet is inderdaad maar triestig. 1 keer tickets gewonnen voor de Sinterklaasshow en dat is het .

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

Telenet en orange zijn ook dag en nacht verschil!

Ik vind de cadeaus van orange  OK alleen jammer dat als je 3 keuzes krijgt de meeste keuzes een cadeau bevat waarvoor je iets moet kopen of korting voor iets snap je ?

Maar voo mijn verjaardag zat er wel een leuke tusse en da ware Chocolade en daar was ik eerder blijer mee dan korting voor centerparcs of voor aankoop voor adidas ofzo.

Hopelijk passen ze die cadeaus zo betje aan waardoor de klant zelf niet iets moet kopen en eerder gwn iets krijgt zonder een andder onder het gras

Apprenti éclaireur

• 

2  messages

Ik heb de afgelopen maanden 2 reisgidsjes mogen kiezen en een testabonnement op de Knack gehad.

Vind ik ook niet slecht tbh. Bij andere providers krijg je niks ! Zoals iemand al eerder zei: Een gegeven paard...

Indien je leukere aanbiedingen hebt, geef Orange misschien ideëen ! Constructief ipv destructief zijn 😉

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

Ik denk dat je gelijk hebt en dus geluk moet hebben.

Pisteur confirmé

• 

6  messages

il y a 7 ans

ik mag niet klagen eigenlijk heb al eens 8 weken een gratis abonnement gekregen op de knack

ook eens 8 weken voetbalmagazine 

en eens een wedstrijd gewonnen en twee vip tickets gekregen voor de championsleague  wedstrijd AA Gent Lyon 

Chef pisteur

• 

111  messages

In het verleden kreeg ik wel eens iTunes krediet of gratis mp3 downloads. 

Spijtig dat het tegenwoordig niet meer zo is. Aangezien ik een iPhone heb was dat steeds een mooi geschenk, maar nu zijn het steeds , voor mij in ieder geval, minder interessante aanbiedingen. 

Het zou misschien interessant kunnen zijn om de geschenken te kunnen baseren op interesses die men op voorhand in je profiel zou kunnen ingeven. 😉

Apprenti pisteur

• 

9  messages

Yep, niets anders dan voordelen!!

Apprenti éclaireur

• 

1  message(s)

Heeft het ook te maken met hoe lang je al klant bent? Heb het idee dat nieuwe klanten betere cadeaus krijgen. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@MiekeM  schreef:

Heeft het ook te maken met hoe lang je al klant bent? Heb het idee dat nieuwe klanten betere cadeaus krijgen. 

Gho, dat varieert sterk hoor. En je moet wel een verschil maken tussen cadeaus en promoties. Wat betreft het tweede heb je gelijk, dat is praktisch enkel voor nieuwe klanten.

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

Wauw, het zit duidelijk goed mee, bij jouw.

Éclaireur expérimenté

• 

1  message(s)

il y a 7 ans

Vroeger toen het nog mobistar was kreeg ik vele leukere geschenken dan nu vind ik.

Nu is het meestal een magazine of gratis MB

Vroeger heb ik eens snoepjes kunnen bestellen, vivabox, coctailset, echt vele toffere geschenkjes dan nu

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Een gegeven paard...

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

Een heel goed punt, andere providers geven namelijk bijna nooit iets.

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 7 ans

Leuk dat je iets krijgt, bij andere is het nougabollen 😉

Wat het ook mag zijn

Wie het kleine niet eert...

Pisteur expérimenté

• 

13  messages

il y a 6 ans

Vroeger kreeg ik ook uitnodigingen voor deel te nemen aan wedstrijden. Nu kom ik veel mensen tegen die iets gewonnen hebben, maar ontvang zelf geen uitnodigingen meer tot deelname.. Iemand die hier iets mee weet?

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@LucifersAngel  schreef:

Vroeger kreeg ik ook uitnodigingen voor deel te nemen aan wedstrijden. Nu kom ik veel mensen tegen die iets gewonnen hebben, maar ontvang zelf geen uitnodigingen meer tot deelname.. Iemand die hier iets mee weet?

Nee, maar aan wedstrijden deelnemen, daar heb ik eigenlijk nog nooit een uitnodiging voor gekregen, dus ....

Ik bedoel dan wel van Orange en door Orange, de vele spam in de mailbox telt niet mee hé Smiley clignant de l'œil

Apprenti pisteur

• 

9  messages

Misschien toch even bellen naar de klantendienst.

Apprenti pisteur

• 

8  messages

il y a 6 ans

Ok een gegeven paard, maar als je ongelimiteerde data hebt, heeft het geen zin als je 500mb gratis krijgt. Zoals vroeger, iphone tegoed ofzo is zeer mooi meegenomen. 

Apprenti pisteur

• 

9  messages

maar niet iedereen heeft ongelimiteerde data😉

Chef pisteur

• 

111  messages

Dat klopt inderdaad 😊

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

dat klopt

Pisteur expérimenté

• 

27  messages

Momenteel deze voordelen voor mij beschikbaar,  da's zeker niet mis!

1 pièce jointe

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Xoffus  schreef:

Momenteel deze voordelen voor mij beschikbaar,  da's zeker niet mis!

Da's inderdaad mooi Smiley heureux

Apprenti éclaireur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Ik ben 1 jaar geleden overgestapt van Proximus naar Orange. Ik heb me dit geen seconde beklaagd. Orange op alle vlakken beter...👍

Apprenti pisteur

• 

9  messages

il y a 6 ans

Heb ik toch nog nooit gehoord van andere klanten...er zit altijd wel iets leuks tussen. De filmtickets bijvoorbeeld?

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Hier ben ik ook benieuwd naar

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

il y a 6 ans

Jules de stripper koekjes , iemand's grootmoeder snoepjes en wat gratis gb's. 

Ondertussen al heel lang Mobistar/Orange lid.

Het aantal geschenken, heeft dit met anciënniteit of abonnement te maken ?

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

🤪't is niet Jules de stripper maar Jules de strooper 😁😁😁😁😁

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@KurtC  schreef:

Jules de stripper koekjes , iemand's grootmoeder snoepjes en wat gratis gb's. 

Ondertussen al heel lang Mobistar/Orange lid.

Het aantal geschenken, heeft dit met anciënniteit of abonnement te maken ?

Volgens mij niet met abonnement, enkel met anciënniteit EN bijzondere gebeurtenissen, zowel voor uzelf (verjaardag bvb) of voor Orange (een of andere mijlpaal bereikt bvb) of zelfs gewoon algemeen (nieuwjaar bvb).

Maar het is telkens een (willekeurige?) selectie uit alle klanten die dit krijgen. je zal bvb niet elke verjaardag iets krijgen, en ook niet elke nieuwjaar.

Pisteur expérimenté

• 

27  messages

il y a 6 ans

@bverhoye 

Ik mag ook niet klagen, al eens een gratis cd gekregen en korting bij een escaperoom via een vrijetijdsbon. En extra data is altijd handig. 
En dit op 2 jaar tijd. 
Bij Proximus waren bvb de cinematickets wel flexibeler (Ipv altijd op dinsdag) of korting bij Fnac was ook altijd handig. Maar daar moest je dan weer voor sparen terwijl je nu, in principe, 1x maand op dinsdag gratis naar de film kan 👍

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Ach ja, tijden veranderen ... en systemen en providers ook ...

Ik was lang geleden een pionier bij Mobistar en daar had ik een abonnement met een spaarprogramma, punten verzamelen dus. En met die punten kon je iets kopen in de shop van Mobistar. Ik heb zo eens een nieuwe gsm aangeschaft met die punten.

Ik weet zelfs niet meer hoe dat heette ... Ge moet niet vragen hoe lang dat geleden is ... Ik herinner mij wel dat het op een bepaald moment afgeschaft werd, maar wie het had mocht het verder behouden.

Apprenti éclaireur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Ik vind het aanbod van de geschenken best oké, telkens variatie en 3 verschillende geschenken. Top!

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 6 ans

Waar krijg je tegenwoordig nog iets?

Beter iets dan niets!

Orange vraagt ook bij de aanmaak van jouw profiel waar jouw interesses liggen 🙂

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Heb ooit eens een koffie zet gekregen.

Daarna was het steeds minder en minder

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

Zal wel afhangen welk abonnement en voor hoeveel geld je maandelijks besteed denk ik. Al bijna 10 jaar Mobistar / Orange met 1 abonnement en buiten een tweede cinema ticket bij aankoop eerste, gratis gb's en een doosje koekjes heb ik nog niet veel mogen ontvangen 😔

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@KurtC  schreef:

Zal wel afhangen welk abonnement en voor hoeveel geld je maandelijks besteed denk ik. Al bijna 10 jaar Mobistar / Orange met 1 abonnement en buiten een tweede cinema ticket bij aankoop eerste, gratis gb's en een doosje koekjes heb ik nog niet veel mogen ontvangen 😔

Vermits er geen vaste lijn in te vinden is en er nergens concrete info over bestaat is het voor iedereen koffiedik kijken ... Met uiteraard daaruit volgend de nodige gissingen en speculaties ...

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 6 ans

Misschien eens iets Xtra voor vaste klanten die al jaren blijven vertrouwen hebben!! De lijst van geschenken wat uitbouwen zodat er meer keuze is .

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Wolftje2  schreef:

Misschien eens iets Xtra voor vaste klanten die al jaren blijven vertrouwen hebben!! De lijst van geschenken wat uitbouwen zodat er meer keuze is .

Ja dat zou bij iedereen wel in goede aarde vallen ... Smiley clignant de l'œil

Loading...