Pisteur confirmé
•
3 messages
Keuze geschenken vallen tegen.
Ik zou graag eens willen weten op basis van wat Orange beslist uit welke geschenken die je kunt kiezen. Vaak zit er niets bij waar ik iets mee ben, maar anderen hebben dan wel toffe geschenken 🤨.
Misschien eerst eens vragen aan klanten waar hun interesses liggen ?
Frank76
Chef pisteur
•
76 messages
il y a 7 ans
Bij Telenet op 20 jaar nooit iets gekregen.
Bij Orange op minder dan 1 jaar tijd al film ticket en verjaardagscadeau. Tof 🙂
Ik denk dat de keuzes gewoon tijdsafhankelijk zijn. Denk dat ze gewoon een paar maanden telkens contracten hebben bij firma's, en dan weer bij anderen.
4
Freddy1954
Pisteur confirmé
•
6 messages
il y a 7 ans
ik mag niet klagen eigenlijk heb al eens 8 weken een gratis abonnement gekregen op de knack
ook eens 8 weken voetbalmagazine
en eens een wedstrijd gewonnen en twee vip tickets gekregen voor de championsleague wedstrijd AA Gent Lyon
5
kimvangossum
Éclaireur expérimenté
•
1 message(s)
il y a 7 ans
Vroeger toen het nog mobistar was kreeg ik vele leukere geschenken dan nu vind ik.
Nu is het meestal een magazine of gratis MB
Vroeger heb ik eens snoepjes kunnen bestellen, vivabox, coctailset, echt vele toffere geschenkjes dan nu
2
Lucwaterlot
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 7 ans
Leuk dat je iets krijgt, bij andere is het nougabollen 😉
Wat het ook mag zijn
Wie het kleine niet eert...
13
LucifersAngel
Pisteur expérimenté
•
13 messages
il y a 6 ans
Vroeger kreeg ik ook uitnodigingen voor deel te nemen aan wedstrijden. Nu kom ik veel mensen tegen die iets gewonnen hebben, maar ontvang zelf geen uitnodigingen meer tot deelname.. Iemand die hier iets mee weet?
2
Joey
Apprenti pisteur
•
8 messages
il y a 6 ans
Ok een gegeven paard, maar als je ongelimiteerde data hebt, heeft het geen zin als je 500mb gratis krijgt. Zoals vroeger, iphone tegoed ofzo is zeer mooi meegenomen.
5
FilipK
Apprenti éclaireur
•
1 message(s)
il y a 6 ans
Ik ben 1 jaar geleden overgestapt van Proximus naar Orange. Ik heb me dit geen seconde beklaagd. Orange op alle vlakken beter...👍
0
DDM
Apprenti pisteur
•
9 messages
il y a 6 ans
Heb ik toch nog nooit gehoord van andere klanten...er zit altijd wel iets leuks tussen. De filmtickets bijvoorbeeld?
0
0
Lamyalaraki
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 6 ans
Hier ben ik ook benieuwd naar
0
0
KurtC
Pisteur expérimenté
•
24 messages
il y a 6 ans
Jules de stripper koekjes , iemand's grootmoeder snoepjes en wat gratis gb's.
Ondertussen al heel lang Mobistar/Orange lid.
Het aantal geschenken, heeft dit met anciënniteit of abonnement te maken ?
2
0
Xoffus
Pisteur expérimenté
•
27 messages
il y a 6 ans
@bverhoye
Ik mag ook niet klagen, al eens een gratis cd gekregen en korting bij een escaperoom via een vrijetijdsbon. En extra data is altijd handig.
En dit op 2 jaar tijd.
Bij Proximus waren bvb de cinematickets wel flexibeler (Ipv altijd op dinsdag) of korting bij Fnac was ook altijd handig. Maar daar moest je dan weer voor sparen terwijl je nu, in principe, 1x maand op dinsdag gratis naar de film kan 👍
1
kathlnnc
Apprenti éclaireur
•
1 message(s)
il y a 6 ans
Ik vind het aanbod van de geschenken best oké, telkens variatie en 3 verschillende geschenken. Top!
0
LisaJacobs
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 6 ans
Waar krijg je tegenwoordig nog iets?
Beter iets dan niets!
Orange vraagt ook bij de aanmaak van jouw profiel waar jouw interesses liggen 🙂
0
0
Dieterlelievre
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 6 ans
Heb ooit eens een koffie zet gekregen.
Daarna was het steeds minder en minder
2
Wolftje2
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 6 ans
Misschien eens iets Xtra voor vaste klanten die al jaren blijven vertrouwen hebben!! De lijst van geschenken wat uitbouwen zodat er meer keuze is .
1