Pisteur confirmé
•
4 messages
Thank you Orange!
Al 11 jaar ben ik bij Orange. Nog nooit problemen gehad en altijd zeer tevreden over de service. De acties bij Orange Thank You zijn telkens heel interessant. Zo hangt al 6 jaar onze foto op canvas in ons huis. Dankjewel hiervoor Orange!
het enige wat ik me nog afvraag. Ik ben verbonden met het abonnement van mijn mama. Zij betaalt via domiciliering. Maar dat staat niet tussen mijn badges. Kan dat veranderd worden?
Solution acceptée
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@tinejansseune eigenlijk heb je zelf het antwoord al gegegeven. Je mama betaald jou abonnement en jij ziet de badge niet staan tussen jou badges. Dat is normaal , wie de domicilieering op naam heeft staan verdient die badge en dat is je mama in dit geval dus dat is normaal.
1
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 5 ans
@tinejansseune
Dat kun je best eens via messenger aankaarten. Ten eertse heb je dan een spoor van uw vraag. Ten tweede kunnen de mensen van Orange desgevallend eerst rustig met elkaar overleggen alvorens te antwoorden. Met de telefoon sta je dan te koekeloeren met een wachtmuziekje aan uw oor.
2
NelsonM
Employé Orange
•
571 messages
il y a 5 ans
Hallo @tinejansseune,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
0
djhammeke
Pisteur expérimenté
•
24 messages
il y a 5 ans
Wel leuk om te lezen dat klanten worden beloond bij orange
0
0