Super User
•
11.1K Berichten
Nieuwe badges beschikbaar
Aan iedereen die het misschien nog niet gemerkt heeft ..... er zijn nieuwe badges te verdienen.
* De detox badge - gebruik je toestel heel de dag niet leg die aan de kant of zet die geheel uit. Als je dat gedaan hebt kan je eens sms sturen met DETOX naar 8790 en krijg je de nieuwe badge.
* Orange club - klik op die badge en je zal door gelinkt worden naar een site waar je dan de badge kan verdienen.
* Green phone
* digital reload master
* digital reload starter
* digital reload champion
* digital reload expert
* Family
Dit zijn de nieuw bijgekomen badges. Bekijk zeker de My Orange app.

Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Om alle verwarring uit te sluiten: het gaat hier wel degelijk over OTY Badges, en niet over Tribe badges.
Ik vind het nog steeds jammer dat die twee dingen dezelfde benaming "Badge" hebben gekregen. Dit heeft al tot veel verwarring en misverstanden geleid.
0
CB124
Apprenti pisteur
•
1 Bericht
Yes!!
Mijn badge van de Orange club heb ik net gedaan!!
Bedankt @patrick2!!
De reload badges zal ik niet kunnen doen aangezien ik een abonnement heb, toch?
Grtjes Céline.
2
Boheme8400
Apprenti pisteur
•
5 Berichten
Nieuw hier op de tribe. Al enkele jaren Orange klant. Vraag me af hoe de orange phone wordt geactiveerd. Heb namelijk al 2 jaarlijks mijn toestel vervangen, telkens bij orange en bij wissel van tariefplan. Merci alvast
3
Helo
Pisteur confirmé
•
9 Berichten
Bonjour, merci pour vos infos.
Vous savez m'éclairer sur le badge recyclage? Car j'ai déjà plusieurs fois rendu des anciens téléphones et pourtant ce badge n'est pas actif chez moi.
3