Pisteur confirmé
•
6 messages
Hoe verdien ik badge Tribe?
Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?
Pisteur confirmé
•
6 messages
Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 7 ans
@Timothyall zo lang u hier actief bent en post en likes geeft en pluimen ,verdiend u vanzelf de badge. hoelanger u hier actief bent des te eerder u een badge ontvangt en u hoger in rang komt.
11
sarahs
Pisteur confirmé
•
7 messages
il y a 7 ans
@Timothyall
Door lid te worden van de Tribe, ben je een Scout. Daarmee krijg je de Scout-badge, lijkt me, en daarna kan je door actief te zijn in de Tribe nog tot drie andere badges (=niveaus) geraken namelijk Verkenner, Genezer en Sjamaan. Dus komt vanzelf wel 👌
43
xNattalie
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 7 ans
Ik denk even geduld hebben ☺️
1
Joey
Apprenti pisteur
•
8 messages
il y a 6 ans
Altijd leuk een topic lezen ena er wijzer uit worden 😛 thx
0
Linne1980
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
👌
0
Meralbb
Pisteur confirmé
•
8 messages
il y a 5 ans
Danku
0
buddhika121
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 5 ans
i think you have to active member in this community..
0
Nouh2140
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
1
0
Gino_DL
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 4 ans
Ik versta er niks van. Wat een ingewikkeld boeltje. Moet je steeds vragen stellen aan een tribes lid,of kan je gewoon iets neerpennen in het algemeen.
1
JasmineVersyck
Pisteur confirmé
•
3 messages
il y a 4 ans
Om de tribe badge te bekomen dien je mensen te helpen met hun vragen of problemen. Dit steeds met goede, nette en correcte antwoorden.
2
KellyDeBelder95
Pisteur confirmé
•
16 messages
il y a 4 ans
Door regelmatig tot dagelijks op orange tribe te zitten, mensen hun mening en oplossingen te lezen, deze proberen uitvoeren, eventueel hulp vragen aan andere tribers, en hun oplossingen en woord verder te verspreiden zodat we zoveel mogelijk publiek bereiken.
In die alinea zit al een hoop badges verstopt om te verdienen.
1
Zakarya2001
Pisteur expérimenté
•
6 messages
il y a 3 ans
hoe krijg ik de orange tribe genezer badge? weet iemand hoe aub?
5
0
Sanny01
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 10 mois
Blijkbaar toch niet zo gemakkelijk om badges te verdienen 😁
1
0
Motaz
Apprenti pisteur
•
13 messages
il y a 3 mois
Door gwn besntwoorden niet moeilink klaar
0
0
Motaz
Apprenti pisteur
•
13 messages
il y a 3 mois
Jaa is waar maar dat het duurt wel kang tot je en badge verdiet 2 dagen ofz was het bij me is echt irritant dat wel jaho
0
0