Profil de Katrijn

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

samedi 25 avril 2020 12:44

Geen 4G

Als ik mij elders begeef dan thuis krijg ik normaal automatisch toegang tot mijn mobiel internet 4G. Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen maar sinds enkele dagen krijg ik geen 4G (mobiel internet) meer. Iemand nog dit probleem en die weet hoe ik dit kan oplossen? 

Solution acceptée

Sage

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Katrijn  je kan altijd eens op die bepaalde plaats(en) je gsm eens herstarten. Soms kan dat helpen omdat je gsm dan geen ontvangst heeft met de mast voor een mobiele data connectie tot stand te brengen. 

Je instellingen kan je altijd nakijken want misschien is er iets veranderd oor een update of iets anders in je gsm , de gebruiker veranderd meestal niks. 

Hier kan je eens kijken of de instellingen correct staan :

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-instellen

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

@patrick2 net gsm terug opgestart en nu heb ik thuis wel 4G.

Dank je wel!

 

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Ik heb hetzelfde probleem en herstarten helpt inderdaad, maar dat betekent dat ik _iedere_ keer als ik uit huis ga, mijn telefoon moet herstarten om internet te hebben.

 

Is er een betere oplossing?

Sage

 • 

11K  messages

@Taxicletter 

Ik moet mijn gsm nooit herstarten om internet te hebben dat gaat allemaal vanzelf. 

Wat voor toestel heb je ? 

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 5 ans

Dag @Katrijn 

Ik zou de instellingen toch eens nazien.  Staat je 4G aan ?

Je kunt ook thuis efkens de wifi van je telefoon afzetten en zien of je dan 4G krijgt

 

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Thuis krijg ik ook geen 4G. Mobiele gegevens staat nochtans aan.

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

il y a 5 ans

Goed dat het is opgelost 

Loading...