Pisteur confirmé
•
9 messages
Geen Youtube/Youtube Music + Messenger problemen
Dag iedereen,
Sinds kort heb ik een probleem die ik enkel via 4G heb:
Bij het openen van Youtube of Youtube Music, blijft het maar laden maar laadt hij uiteindelijk de pagina niet. Ik kan geen muziek meer beluisteren via 4G op Youtube Music sinds korte 2 weken. Ook normale video's op YouTube-app laden ook niet.
Ook merk ik dat meldingen op Messenger echt wreed laat toekomen, tenzij ik mijn WiFi opzet.
Normaal surfen op het net heeft geen problemen. Facebook ook niet. WhatsApp, Snap en Insta werken wel degelijk via 4G..
Korte info:
- Samsung Galaxy S6, up to date
- via 4G (nog 3.50GB over)
- 4G settings -> geen data limiter op applicaties
- al telefoon herstart
Groetjes en bedankt!

patrick2
Super User
•
11.1K messages
@Ollie_Ghent is dat via de app of een browser ? Probeer anders eens de app te verwijderen of probeer eens een andere browser.
7
0
TwonickyII
Pisteur vétéran
•
67 messages
Ik heb ook een probleem bij het opstarten Youtube met mijn Chrome . En dit enkel bij Chrome....
Bij Edge start alles direct en perfect op. Ik denk dat het een buffer probleem is. Ik heb al geprobeerd om de instellingen in Chrome aan te passen ..Systeem, instellingen , systeem , daar de Hardware acceleratie al af of aan gezet...Maar Youtube blijft moeilijk doen. Ook heb ik de browser leeg gemaakt en alle overtollige opslag capaciteit gewist ..Maar het probleem blijft zich voort doen.
Ik hoop dat er iemand hier een oplossing wet voor deze slowe buffer in Youtube onder Chrome.
Alvast bedankt.
2
0
OrangeUser2
Éclaireur novice
•
2 messages
Het kan ook zijn dat er problemen zijn met de servers van Orange, aangezien Youtube wel meer data verbruikt dan Whatsapp kan het zijn dat het daar dan misloopt.
1
0
jamesjhone314
1 message(s)
Looks like 4G is acting up for YouTube and Messenger, been there! That’s why I switched to the free Spotify Premium APK for uninterrupted music, even when the rest of the apps go crazy. Total lifesaver when data gets weird.
0
0
bassotrevisani
1 message(s)
Dat klinkt vervelend, zeker omdat andere apps via 4G wél werken. Vaak ligt dit aan je mobiele provider die bepaalde diensten (zoals YouTube of Messenger) blokkeert of vertraagt, of er kan een netwerkinstelling/fout in de app cache zitten.
Je kan proberen je APN-instellingen te resetten, de apps opnieuw te installeren, of even checken bij je provider of er beperkingen actief zijn.
Ik had iets gelijkaardigs met een niet-officiële Spotify versie: die werkte soms enkel via WiFi en crashte op mobiel internet, omdat updates niet compatibel waren.
Sinds ik de officiële Spotify gebruik, werkt het overal stabiel, 4G, 5G of WiFi, zonder rare problemen.
Misschien is dat hier ook de oplossing: de officiële apps updaten en nakijken of je provider bepaalde datastromen niet blokkeert.
0
0