Profiel van Reuske

Pisteur confirmé

 • 

13 Berichten

Simkaart voor flybox wordt niet aanvaard wanneer ik wil inloggen op het internet

Ik heb flybox en bijhorende simkaart ontvangen,de installatie lukte tot het moment dat mijn tablet verbonden is met het apparaat dan krijg ik een melding geen internet toegang (inloggen is vereist) wanneer ik probeer verschijnt er een bericht (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat)

Contact opgenomen met klantenservice,na een telefoontje van meer dan 40min.en van alles,en nog wat geprobeerd te hebben, niets opgelost, geen internet toegang.dan wordt er mij verteld,er wordt een dossier opgemaakt,en door gegeven aan een andere instantie,die zal u binnen 5 werkdagen opbellen.

Volgens mij heb ik gewoon de verkeerde simkaart ontvangen waarom kunnen die gewoon niet activeren,of een andere toesturen??

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Reuske  

Misschien kan je eens hier lezen in de link om je wat verder op weg te helpen.

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/home-flybox/hoe-installeer-ik-de-home-flybox

 

Pisteur confirmé

 • 

13 Berichten

Sorry Patrick 2 deze link en gebruikshandleiding heb ik gevolgd, alleen, en nog eens samen met Klantendienst alles werkt alleen deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Reuske  

Of je hebt een verkeerde simkaart of je simkaart is nooit geactiveerd maar dat weet ik dus niet. 

Kan je niet ergens naar een ditchsbijzijnde shop gaan en je simkaart omwisselen ? Of het daar eens navragen ? 

Pisteur confirmé

 • 

13 Berichten

Ik heb alleen verschillende keren, en daarna ook nog eens samen met Klantendienst deze gebruikshandleiding opgevolgd, alles op de flybox werk uitstekend, wifi verbonden met tablet maar zonder internet toegang, alleen simkaart wordt niet aanvaard,

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Reuske  

Zou eens naar een Orange shop gaan en je simkaartje laten omwisselen. Kan zijn dat er tijdens de activering iets misgelopen is. 

Pisteur confirmé

 • 

13 Berichten

Ja dat messchien wel maar ik had 45min telefonisch contact met klanten service, waarom geven ze daar dan niet de oplossing in plaats van mij te laten wachten tot ze mij terug bellen

Pisteur confirmé

 • 

13 Berichten

Ja,ja, en zo wordt ik langer van het kastje naar je weet wel gestuurd

Super User

 • 

7.2K Berichten

@Reuske 

Klinkt misschien dom of je hebt het mss al gedaan: steek de sim eens in een foon en zet de pincode uit. Als die pincode gevraagd wordt terwijl de kaart in de FlyBox zit heb je dus een probleem ....

Pisteur confirmé

 • 

13 Berichten

Nee niet opgelost, ik heb dikke vingers,per ongeluk verkeerde mogelijkheid ingedrukt

Super User

 • 

7.2K Berichten

Normaal kunt ge dat weer ongedaan maken. Rechtsboven op de drie verticale puntjes klikken, dan gaat er een menu open en daar dan "niet de oplossing" of zoiets, aanklikken.

Super User

 • 

7.2K Berichten

Wel niet te lang wachten, ge hebt maar een uur de tijd na de post om die aan te passen.

Super User

 • 

7.2K Berichten

Het zou ook kunnen dat je een andere button beneden hebt staan (dus daar waar voordien "oplossing" stond), dus niet via de drie puntjes. Het is al lang geleden dat ik nog in die menu's geweest ben ...

Enkel de topic starter kan dat zien.

Pisteur confirmé

 • 

13 Berichten

Niet opgelost

Pisteur confirmé

 • 

13 Berichten

Problemen zijn opgelost ik heb de verkeerde knop ingedrukt, sorry per ongeluk

Reuske

Loading...