Pisteur confirmé
•
13 messages
Simkaart voor flybox wordt niet aanvaard wanneer ik wil inloggen op het internet
Ik heb flybox en bijhorende simkaart ontvangen,de installatie lukte tot het moment dat mijn tablet verbonden is met het apparaat dan krijg ik een melding geen internet toegang (inloggen is vereist) wanneer ik probeer verschijnt er een bericht (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat)
Contact opgenomen met klantenservice,na een telefoontje van meer dan 40min.en van alles,en nog wat geprobeerd te hebben, niets opgelost, geen internet toegang.dan wordt er mij verteld,er wordt een dossier opgemaakt,en door gegeven aan een andere instantie,die zal u binnen 5 werkdagen opbellen.
Volgens mij heb ik gewoon de verkeerde simkaart ontvangen waarom kunnen die gewoon niet activeren,of een andere toesturen??
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 4 ans
@Reuske
Misschien kan je eens hier lezen in de link om je wat verder op weg te helpen.
https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/home-flybox/hoe-installeer-ik-de-home-flybox
9
Reuske
Pisteur confirmé
•
13 messages
il y a 4 ans
Ja,ja, en zo wordt ik langer van het kastje naar je weet wel gestuurd
4
0
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 4 ans
@Reuske
Klinkt misschien dom of je hebt het mss al gedaan: steek de sim eens in een foon en zet de pincode uit. Als die pincode gevraagd wordt terwijl de kaart in de FlyBox zit heb je dus een probleem ....
0
0
Reuske
Pisteur confirmé
•
13 messages
il y a 4 ans
Nee niet opgelost, ik heb dikke vingers,per ongeluk verkeerde mogelijkheid ingedrukt
3
0
Reuske
Pisteur confirmé
•
13 messages
il y a 4 ans
Niet opgelost
0
0
Reuske
Pisteur confirmé