Profil de Manitou

78  messages

lundi 15 mars 2021 15:34

Hoe werkt Tribe ?

Ugh allemaal,

Welkom bij de Tribe-community, om een ​​optimale ervaring te hebben, is het belangrijk dat Manitou je alle paden door de stam presenteert! Zo kan je alle functies van Tribe makkelijk gebruiken.

Hoe stel je een vraag?

  1. Je klikt op de categorie die betrekking heeft op je vraag. Als het bijvoorbeeld een vraag is ivm je verbruik, ga je naar de sectie "Tarieven en verbruik". Klik hiervoor op de categorie van je keuze .
  2. Je klikt op “Start een onderwerp”.
  3. Je kiest een volledige en duidelijke titel.
  4. Je kiest labels die je vraag goed samenvatten, of waarmee anderen de kern van je bericht kunnen begrijpen.
  5. Je schrijft je bericht duidelijk en leesbaar.
  6. Klik op "posten".

Hoe snel een oplossing vinden?

Je kan de zoekfunctie bovenaan het forum gebruiken.

  1. Om dit te doen kan je klikken in de zoekbalk.
  2. Voer je vraag in of voer de trefwoorden in verband met je zoekopdracht.
  3. Er verschijnt een suggestie van artikelen die je vraag het beste beantwoorden. Klik op het artikel dat verschijnt om je vraag te beantwoorden.

Hoe reageer je op een artikel / opmerking?

  1. Selecteer het gesprek waaraan je wilt deelnemen.
  2. Klik op “Beantwoorden”.
  3. Schrijf jouw bericht.
  4. Klik op beantwoorden.

Hoe een antwoord valideren?

  1. Je kan een antwoord alleen valideren als je met het onderwerp bent begonnen.
  2. Kies het antwoord dat het beste bij jouw past
  3. Klik op “Accepteren als oplossing”.

Hoe noem ik iemand?

Wanneer je een bericht schrijft, vermeld dan de gewenste gebruikers door de "@" -toets in te typen en de naam in te voeren van de gebruiker die je wilt vermelden.

Vergeet niet om ons FAQ te bezoeken, en contacteer zeker onze Super Users @patrick2@Cdt24801@bulrog@Gregory@Saïd1982 en @Josette, ze gaan je zeker kunnen helpen !

Groetjes,

Nelson

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

il y a 1 an

Hallo,👋 ik ben ook nieuw hier en ben even aan het uitzoeken hoe alles werkt

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 1 an

Bedankt voor de uitleg, Manitou!

Apprenti pisteur

 • 

7  messages

333

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

il y a 1 an

Dankjewel 

Apprenti pisteur

 • 

7  messages

2

Pisteur expérimenté

 • 

19  messages

il y a 1 an

Thank you i love itt!!!

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

il y a 9 mois

Dankjewel 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 8 mois

Beste na 5 dagen nog geen activatie van mijn kaart ,

Dit is er toch over gaat over nr **bleep**8 dit zou toch niet mogen he 5 dagen zonder gsm hoop dat bullied oplossen deze ne staat bij pakket van mijn vrouw

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

@Yvandebockikke Eerst en vooral ben je niet al te duidelijk . Bij welke provider ben je??? En ga eens naar de winkel 🏬 en probeer daar eens te kijken of ze het niet kunnen oplossen, voor jou misschien gaat het dan vlugger . Probeer ook nog een te bellen en te vragen waarom het nog niet in orde is . Hier kunnen ze het niet oplossen voor jou want uw gegevens mag je niet zomaar tonen waar iedereen dat kan lezen . Probeer ook online te communiceren. En geduldig te zijn. Het komt zeker in orde . Fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt . 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 2 mois

Dank je ☺️ 

Pisteur confirmé

 • 

31  messages

il y a 2 mois

Merci

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

il y a 1 mois

Danku

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 1 mois

Bedankt!

Loading...