Profil de cc

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

iPhone 15

Ik zou een iPhone 15 256gb willen kopen, zijn er eventueel dingen waar ik op moet letten ? 

Super User

• 

7.6K  messages

Niet met een iPhone

Apprenti guérisseur

• 

184  messages

Waar denk je zelf zoal aan? Wij kennen je niet dus je graag is lastig te beantwoorden. 

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Is 256 gb niet een beetje weinig, ik zou toch voor 500gb gaan

Apprenti pisteur

• 

6  messages

Als je de iPhone 15 met 256GB overweegt, dan zit je qua opslag zeker goed – 256GB is een mooie balans tussen prijs en toekomstbestendigheid, zeker als je veel foto’s, video’s of apps gebruikt.

Wat je wel even in gedachten moet houden:

1. USB-C aansluiting: Dit is nieuw vanaf de iPhone 15. Persoonlijk vind ik dit een pluspunt omdat je geen aparte Lightning-kabels meer nodig hebt, maar check wel of je bestaande accessoires compatibel zijn.

2. Batterijgezondheid: Als je tweedehands koopt, let goed op de batterijconditie. Idealiter boven de 95%. Bij een nieuwe is dit uiteraard geen probleem.

3. Warmer bij gebruik: Sommige gebruikers melden dat de telefoon soms warm kan worden bij intensief gebruik of laden. Zelf heb ik dit licht gemerkt, maar het bleef binnen het normale.

4. E-sim: iPhone 15 ondersteunt e-sim, dus het is handig om even na te gaan of je provider dit volledig ondersteunt als je fysieke simkaarten gewend bent.

5. Camera en kleurkeuze: De camera is echt een flinke upgrade t.o.v. oudere modellen, vooral in minder licht. Als je twijfelt tussen kleuren – de matte afwerking is mooi maar kan sneller vlekjes tonen.

6. Apps buiten de App Store (Third Party App Stores): Sinds de Europese regelgeving meer vrijheid toestaat, gebruiken sommige iPhone-gebruikers alternatieve platforms zoals Scarlet iOS Store, AltStore of TrollStore om apps te installeren die niet in de officiële App Store staan. Scarlet wordt bijvoorbeeld vaak gebruikt om modded apps of IPA-bestanden te sideloaden zonder jailbreak. Dit kan handig zijn als je apps wilt proberen die Apple normaal niet toelaat. Let wel op: gebruik altijd betrouwbare bronnen, want third-party stores brengen soms beveiligingsrisico’s met zich mee.

(Modifié)

Loading...