4.4K  messages

mardi 7 janvier 2020 17:25

Orange Cloud stopt er mee?

Hallo,

Ik kreeg net mail van Orange dat men Orange cloud ga opgezegt worden??? Ook op de site bij de tariefpannen staat Orange cloud niet meer bij de diensten , is dit normaal?

Groetjes,

KJ

4.4K  messages

il y a 6 ans

Ik heb geen mail gehad, en gebruik ook de Cloud!!! 

Pisteur confirmé

• 

7  messages

il y a 6 ans

Ik gebruik ook Cloud en ik heb ook geen mail gekregen

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 5 ans

ik heb ook deze mail gehad , ze vertelde mij gewoon terug inloggen en het werkt terug .... dat zijn ook tegen strijdige antwoorden toch die ik hier lees 

Apprenti éclaireur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

Ik kreeg vorige week na overstap naar een Go plus formule de melding via sms dat mijn orange cloud werd geannuleerd. Toen ik een eerste keer contact opnam met de klantendienst, vertelde men dat dat simpelweg kon opgelost worden door opnieuw in te loggen. Vreemd antwoord, want dagelijks werden foto's geüploadet, dus daar kon het niet aan liggen. Twee dagen later was mijn cloud effectief geblokkeerd. Toen vertelde de klantendienst me dat de orange cloud effectief wordt stopgezet en elke klant daar een mail over had gekregen, wat dus niet het geval is. Ik kreeg de opdracht om een andere cloudservice te gebruiken en vlug alle gegevens over te zetten voor de definitieve verwijdering van mijn gegevens binnen de 57 dagen. Ik kan via de app alsnog de orange cloud 32gb opnieuw selecteren, en enkele dagen werkte ook alles terug normaal. Echter een uur geleden kreeg ik opnieuw een sms dat mijn Orange cloud geannulleerd wordt, en kan ik enkel nog mijn gegevens downloaden. Het eigenaardige is dat ik sinds mijn overstap naar de nieuwe abonnementsformule ook plots met een bedrag buiten bundel sta, waar de klantendienst geen verklaring voor heeft. Het enige wat ze konden verzinnen is dat er iets met zijn fout gegaan bij de overschakeling. Net na die omschakeling kreeg ik bovendien ook nog de melding op 2 toestellen dat de mogelijkheid om oproepen te doen was uitgeschakeld op de simkaart. Na volledig heropstarten van de toestellen werkte alles terug...

Pisteur confirmé

• 

7  messages

il y a 5 ans

Ik heb net ook een mail gehad daarvan. 

Ik dacht dat het te maken had met mijn overstap naar Go Plus, maar is dan iets algemeen dat stopgezet wordt? 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Gunver  schreef:

Ik heb net ook een mail gehad daarvan. 

Ik dacht dat het te maken had met mijn overstap naar Go Plus, maar is dan iets algemeen dat stopgezet wordt? 

Inderdaad. Bij de oude dierenabonnementen, vanaf Koala, was Orange Cloud en een abo op Coyote inbegrepen. Die beide voordelen zijn verdwenen bij de overgang naar de GO formules.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Gunver 

Om volledig te zijn:

• Wie zijn oude abo behouden heeft, zal ook (voorlopig toch) die twee voordelen behouden.
  • Wie overgaat naar de GO formule verliest deze voordelen.
  • Wie rechtstreeks in de GO formule instapt krijgt ze niet eens meer.

Pisteur confirmé

• 

7  messages

@Cdt24801

Wat moet ik dan doen?

Alles wat in mijn cloud staat overzetten naar een andere? 

Waar kan ik een andere cloud nemen dan? Daar ben ik niet zo in gekend... 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Gunver 

Ik zie dat je net nieuw bent op Tribe. Welkom hier.

En moest je hier wat vroeger geweest zijn, dat onderwerp is hier meerdere malen duidelijk aan bod geweest. Iedere Triber was er dus van op de hoogte.

Op de Orange website stond het ook wel, maar natuurlijk niet in koeien van letters op de voorpagina. Maar het stond er wel ...

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Gunver  schreef:

@Cdt24801

Wat moet ik dan doen?

Alles wat in mijn cloud staat overzetten naar een andere? 

Waar kan ik een andere cloud nemen dan? Daar ben ik niet zo in gekend... 

Inderdaad, overzetten naar een andere cloud. Ikzelf hou me niet met cloud bezig, maar ik weet dat er verschillende aanbieders zijn, ook gratis. Welke precies dat zijn zou ik zelf dus ook moeten opzoeken.

Loading...