4.4K  messages

Orange Cloud stopt er mee?

Hallo,

 

Ik kreeg net mail van Orange dat men Orange cloud ga opgezegt worden??? Ook op de site bij de tariefpannen staat Orange cloud niet meer bij de diensten , is dit normaal?

 

Groetjes,

KJ

4.4K  messages

Ik heb geen mail gehad, en gebruik ook de Cloud!!! 

Super User

 • 

7.2K  messages

@Anonymous 

Ik heb ook zo geen mail gehad hoor ...

Gebruik je die cloud regelmatig? Er staat mij iets van voor de geest dat dit wel eens kan gebeuren wanneer men vaststelt dat je uw cloud amper of niet gebruikt. Maar dat is maar een vage herinnering, ik ben er niet zeker van.

4.4K  messages

Hallo,

 

Ik gebruik het idd nooit, mss is dat de reden, wel raar vroeger kreeg ik smsjes met waarschuwingen, nu enkel een mail dat ze de aanvraag tot sluiten van men Orange cloud hebben gekregen , hoewel ik geen aanvraag heb gedaan.

 

Groetjes,

KJ

Super User

 • 

7.2K  messages

@Anonymous 

Daar zal het paard dan wel gebonden staan .... ☹️

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ik heb geen mail gehad, en gebruik ook de Cloud!!! 

Ugh iedereen,

Je krijgt inderdaad een notificatie via mail als je je cloud niet gebruik. Je zou inderdaad minstens een keer per maand inloggen zodat het nog actief blijft 🙂

Totem's groet !

Totem

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Beste @Cdt24801 en @Totem 

Na tweemaal telefonisch contact met de Orange klantendienst, hebben deze mij verzekerd spijtig genoeg in de loop van april te stoppen met de Orange Clouddienst. Ik gebruik deze dienst, net als het Coyote 'abonnement', zeer veel en ben er allesbehalve goedgehumeurd over dat dit wordt stopgezet...

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Ik gebruik ook Cloud en ik heb ook geen mail gekregen

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

ik heb ook deze mail gehad , ze vertelde mij gewoon terug inloggen en het werkt terug .... dat zijn ook tegen strijdige antwoorden toch die ik hier lees 

Apprenti éclaireur

 • 

1  message(s)

Ik kreeg vorige week na overstap naar een Go plus formule de melding via sms dat mijn orange cloud werd geannuleerd. Toen ik een eerste keer contact opnam met de klantendienst, vertelde men dat dat simpelweg kon opgelost worden door opnieuw in te loggen. Vreemd antwoord, want dagelijks werden foto's geüploadet, dus daar kon het niet aan liggen. Twee dagen later was mijn cloud effectief geblokkeerd. Toen vertelde de klantendienst me dat de orange cloud effectief wordt stopgezet en elke klant daar een mail over had gekregen, wat dus niet het geval is. Ik kreeg de opdracht om een andere cloudservice te gebruiken en vlug alle gegevens over te zetten voor de definitieve verwijdering van mijn gegevens binnen de 57 dagen. Ik kan via de app alsnog de orange cloud 32gb opnieuw selecteren, en enkele dagen werkte ook alles terug normaal. Echter een uur geleden kreeg ik opnieuw een sms dat mijn Orange cloud geannulleerd wordt, en kan ik enkel nog mijn gegevens downloaden. Het eigenaardige is dat ik sinds mijn overstap naar de nieuwe abonnementsformule ook plots met een bedrag buiten bundel sta, waar de klantendienst geen verklaring voor heeft. Het enige wat ze konden verzinnen is dat er iets met zijn fout gegaan bij de overschakeling. Net na die omschakeling kreeg ik bovendien ook nog de melding op 2 toestellen dat de mogelijkheid om oproepen te doen was uitgeschakeld op de simkaart. Na volledig heropstarten van de toestellen werkte alles terug...

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Ik heb net ook een mail gehad daarvan. 

Ik dacht dat het te maken had met mijn overstap naar Go Plus, maar is dan iets algemeen dat stopgezet wordt? 

Loading...