Pisteur confirmé
•
5 messages
Orange cloud
Hallo.
Ik ben opgestapt naar GO en zie ineens dat mijn orange cloud wordt verwijderd, ik had het niet gezien anders was ik niet veranderd maar hoe moet ik nu al mijn fotos verplaatsen ? En kan je mss wel nog betalen voor orange cloud?
Dankje
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Maitejacomen bij het opzeggen van of het aanpassen van je abonnement zullen je cloud diensten vervallen. Deze kan je niet meer gebruiken ook niet tegen betaling. Beste kan je inloggen en je foto's op een andere cloud zetten. Dit is iets wat Orange beslist heeft bij de nieuwe abonnementen ook je Coyote zal vervallen.
Alternatieven zijn er genoeg denk aan , geheugen kaartje in je toestel , Google cloud of Google foto's , Dropbox . Als je een iphone hebt kan je die cloud gebruiken en tegen betaling ervan ook de opslag vergroten.
Moest je de foto's willen overzetten naar een andere cloud kan je je alternatieve cloud eerst op je gsm zetten. Dan kan je de foto's overzetten via de Orange cloud. Je kan ook je gsm aan je pc hangen en daar op zetten of op een externe harde schijf maar dat is een tussen oplossing.
7