Apprenti pisteur
•
2 messages
Nieuwe sim
"
- Online in je Klantenzone. Je kan je nieuwe simkaart erg gemakkelijk en in enkele kliks bestellen in de tab "Mijn toestellen". Je ontvangt je nieuwe kaart binnen enkele werkdagen met de post. Vervolgens kan je hem meteen online activeren in je Klantenzone. Deze dienst is volledig gratis."
Waar dan precies, zie de optie nergens.
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Dit zie ik @Christophe88
Het is momenteel niet mogelijk een nieuwe simkaart aan te vragen via de klantenzone. Gelieve u te begeven naar de dichtstbijzijnde Orange shop indien u een nieuwe simkaart wenst aan te vragen.
0
0
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 1 an
@Christophe88
Ik zie dat @Gregory het antwoord al heeft gegeven. Misschien een tijdelijke storing via My Orange. Je kan je dan begeven naar een Orange shop of wachten tot dit probleem is opgelost.
0