Profil de Ignace_114

Pisteur confirmé

• 

5  messages

mercredi 13 octobre 2021 08:09

Overname vast lijn

Help!!!

Op 15 september hebben wij de opdracht gegeven aan Orange om een nummer dat momenteel actief staat bij Telenet over te nemen.

Tijdens het gesprek werd mij gemeld dat het ongeveer 48u duurt voor zo'n overname voltooid is.

Goed, leuk toch slechts 48uur...
Niets is minder waar! Ondertussen zijn we bijna een maand verder en nog geen stap dichter bij een oplossing.

Gemiddeld bel ik 2x per week naar de technische dienst van Orange om dit euvel uit te klaren maar tevergeefs. Om te beginnen word ik gemiddeld 5x doorgeschakeld alvorens ik iemand van de "juiste dienst" aan de lijn krijg en natuurlijk dien je iedere keer weer alles van A tot Z uit te leggen.
Tot mijn grote frustratie zijn er zelfs medewerkers die duidelijk geen zin hebben om te werken en dan gewoon de verbinding verbreken waardoor ik de volledig cyclus terug door mag ploeteren.

Wie verantwoordelijk is maakt mij niet uit. Wat wel belangrijk is, is dat we een oplossing vinden want het kan niet zijn dat wij als bedrijf een maand onbereikbaar zijn door "technische" problemen bij Orange.

Indien er iemand is die een soortgelijke ervaring heeft gehad hoor ik graag hoe ze dit opgelost kregen.

PS: indien er een officieel kanaal bestaat om een klacht in te dienen bij Orange mag je me deze info ook geven.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 4 ans

@Ignace_114 

Bij een nummer overdracht is het niet altijd zo dat de nieuwe partij in de fout is he dit kan ook bij Telenet liggen dit probleem. heb je een uitleg gehad waarom dat het nummer nog niet is overgezet? Heb je al eens Telenet gebeld wat de technische problemen ? Zijn de juiste klantnummer , telefoonnummer door gegeven , waren de facturen betaald , is de juiste naam gespeld want ook daar krijgt men errors op. 

Zoveel vragen maar zoveel waar een NMP ( nummer overdracht ) op kan mis gaan. 

Loading...