Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

mercredi 1 septembre 2021 03:35

De babbelhoek van de maand september.

WelkomSept.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

4.4K  messages

il y a 4 ans

Fijine zondag iedereen.

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 

Groeten,

bigM

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Anonymous @Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 heel veel plezier met de verjaardag het treft dat het goed weer is kun je buiten zitten. 

@Josette dat mag ook eens hé je eigen goed verwennen met die verse broodjes. Laat het gesmaakt hebben. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne zondag toe. Geniet er nog van vandaag want morgen is het weer een werk dag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous @Beetje laat maar fantastisch feestje gegeven voor mijn nichtje . Lekker barbecueën en heerlijke al zeg ik het zelf verschillende pasta’s gemaakt en salades 🥗 met sausjes . Lekkere wijn 🍷.Aperitief en hapjes . En ijs . Natuurlijk geschenkjes . Heel dankbaar was ze . samen met mijn zus alles zelf gemaakt . 
fijne avond 

groetjes tinneke2 xx

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @We hebben het getroffen met het weer . Iedereen gelukkig 🍀. Gelachen ,goed gegeten.

Daarna een plonsde in het zwembad 🏊‍♀️ ik niet de jongeren laten spelen . Maar dat had ik gedacht nee hoor kreeg de volle laag . Hebben tante Tinneke eens goed beet gepakt. Ze konden het niet laten hebben me in het water 💦gegooid 🤣. Gelukkige kon in een kleedje aan doen van mijn zusje . Och een mens moet plezier maken .. ze waren wel voorzichtig ⚠️. Goede afkoeling want had het heel warm 🥵. Grote mannen zijn soms deugnieten . 
😂🤣.

Alles is perfect verlopen een keitoffe dag .Heel lang geleden dat ik zoveel plezier had . 

fijne avond 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2  

Hier lekker rustig dagje geweest. Heb lekker in de zetel gezeten en heel veel terug gekeken van de tv wat ik nog graag wilde zien. Heeft echt eens deugd gedaan zo lekker in de zetel de meisjes zijn ook lekker buiten geweest dus die hebben ook zich vermaakt.

Daarna lekker frietjes op met biefstuk en morgen een lekker vrije dag. Morgen nog wel even vroeg op voor de oogarts dus is ook weer afwachten wat het gaat zijn. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 

en alle meelezers, een goedemorgen.

@patrick2  geniet van je vrij dagje.

Alle anderen een fijne dag toegewenst.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous en alle andere een goedemorgen. 

@Josette ga er zeker van genieten eerst naar de oogarts straks dan genieten van het dagje verlof 🙂

Voor de rest iedereen een hele fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 de meeste onder ons zijn al vroeg op . Zit aan de koffie ️ en een ontbijt . Buiten genieten van de vogeltjes. 
Hopelijk komt het in orde met je oogcontrole . En zijn er geen andere problemen ??

Nog een fijn dagje verlof met je meisjes misschien nog een een zonnetje die komt piepen 🐣 vanuit de wolken . Hier nog even bewolkt 🌫,maar in België veranderd dat om de haverklap.

Doei

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2  

Wat bedoel je met die andere problemen? 

Ik ga gewoon om de twee jaar naar de oog controle om alles te laten nakijken. Ook voor een algemene checkup bij de dokter ga ik eens in de zo veel tijd om alles te laten nakijken. 

Heb net de koffie op moet me seffens gaan wassen en klaar maken. Moet om 09:40 daar zijn maar het is maar 20 minuutjes van huis af dus het is wel dichtbij. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle binnenkomers die komen gluren ,

Een goedemorgen,

Vandaag ochtend wandeling  met de hond . 🐕 maken . De benen strekken .

Voel het nog altijd een beetje 🤏 aan mijn ribben maar nu is de pijn doenbaar . Heel goed geslapen 🛌 en ga er wel nog niet invliegen blijf op een rustige tempo klusjes doen . Loopt niet weg . 
Hier al veel bij geleerd 🧐.

Dus stoffen in de living en 2 ramen lappen en rusten . Daarna zie ik wat ik nog kan of niet. 

Voor de gene die moet uit werken gaan fijne werkdag met je collega’s. 
Alle andere ook de zon breng je zelf mee door een glimlach 😀.

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Bedoel er niets slecht mee hoor .  Ze kunnen tegenwoordig heel veel zien aan de ogen 👀 dan vroeger dat bedoel ik . Mocht er iets zijn hè Patje. 😉Ben alleen bezorgd . Tegenwoordig kunnen ze van alles dat je beter ziet snap je . 
fijne dag verder.

tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@patrick2 alles oké na je bezoekje bij de oogarts?

Fijne dag iedereen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle binnenkomers 

goedemorgen ,

@Josette Kort en bondig zo weinig te vertellen?? Alles toch goed met je gezinnetje?

Deze ochtend ging ik eens in de tuin rond en de planten 🪴 begonnen weer in bloei te komen . Komt natuurlijk door het goede weer . Hoe mooi is dat . Rozen 🌹 terug in volle bloei . Heb er nog nooit 👎 zoveel gehad .
Vandaag  poetsen beter geslapen ben er vroeg ingekropen . Heb nu een vast uur . Begint echt een gewoonte te worden en valt best mee . Wel 3 keer wakker geworden maar moet nog even aan het ritme gewoon worden . 
Medicatie 💊 halen bij de apotheek pff en de rekeningen komen weer binnen alles slaat op . Leven wordt echt duur . 
Nog genieten van het zonnetje deze middag . 
Gismo ligt nog heerlijk te slapen 🛌 buikje al rond . Dus kan ik met gerust hart wat werkjes doen . Zit hij niet achter mijn dweil 😂.te lopen 🚶‍♀️ de deugniet.

fijne dag iedereen .

@patrick2 Terug werken dag wat je heel graag doet en hou je goed . Alles toch oké 👌 nog niets gehoord ? 
Doei groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Josette @@Vandaag is het officieel de herfst 🍂 begonnen . 
En dat voelde ik vanochtend goed heel wat frisser ,maar gezond weer ! 
Mijn wandeling geeft me deugd gedaan ,goed wakker en fris opgewekt .

doei 

tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous en alle andere een goedemorgen. 

@Josette en @Tinneke2 jammer maar de ogen zijn toch achteruit gegaan dus moet nieuwe glazen. Alles is al besteld dus komt in orde. 

Voor de rest vandaag weer werken dag dus gaan er weer invliegen.

Ik wens iedereen een fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Terug een zware kost ja  iets teveel op de pc werken misschien dan gaan de ogen 👀 ook achteruit en ook teveel werk administratie 👨‍💼 dan heb je zeker een goede bril 👓 nodig . 
jeetje vind erg dat weer dure kosten worden .

fijne dag 👋 

tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2  

Ja multifocaal he en alle filters erop en erin die ik kan hebben om ook idd goed op de pc te kunnen werken + auto rijden. Och ja die kosten komen toch terug @Tinneke2 dat kan volgend jaar weer meer zijn als ik zou gaan meten als ik weer achteruit ben gegaan. 

Ik ga toch eens per twee jaar als ik merk dat het eerder is dan ga ik eerder maar die kosten blijven dus komen. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Midden van de week. 

Ja ogen heeft men maar 2 moet je goed voor zorgen.

@patrick2 wie weet stabiliseert het ooit. 

Fijne dag allemaal. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette het kan dat het beter wordt of stabiliseert maar dan moet je toch al een zes in de leeftijd hebben hebben ze gezegd. 

Maar maak me er niet druk om hoor doe de bonnetjes wel binnen bij de ziekenkas elk beetje is iets hé. 

Vandaag en morgen niet werken , als alles goed verloopt dus als ze me bellen moet ik gaan. Anders twee dagen extra verlof ingepland. Want elke keer met dat vervangen komen mijn uren van het verlof ook niet echt op dus nu profiteren zolang die er is. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle binnenkomers goedemorgen,

Ben laat maar heb echt eens lang geslapen 🛌 heel . Verschoot toen ik zag 👀 hoe laat het was 🥴

Nu verder poetsen de eetkamer met klein keukentje want het is een open keuken .

En vanmiddag een wandeling  met de woefke 

fijne dag voor de werkende.

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Het is te hopen dat ze u niet optrommelen. 🥁 Dus profiteer van de zon en je verlof .

Duim alvast voor dat ze niet bellen 📱.

Verder een hele fijne 👋 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

We zullen zien @Tinneke2 . Anders is het gewoon pech wat ik heb want het is niet dat ik niet graag werk. Maar ik profiteer er wel van als die er is niet dat ik aan het einde van het jaar nog met veel verlof dagen zit die ik niet op krijg. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Dus ze zullen u telkens je verlof neemt u gerust moeten laten dat ze meneertje den Pipo eens laten zwoegen . Hij is genoeg zogezegd ziek 🤢 geweest zeker .

ben moe nu eten en dan wat chillen met de woef 🐕. Ook belangrijk.

Beetje tv 📺 kijken 👀 en bedje zoeken 👀 

fijne avond groetjes tinneke2 

En fijne avond 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 

Maak er een fijne dag van.

Ja poetsen moet af en toe gebeuren hé.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Geniet van het mooie weer, voor de liefhebbers.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle binnenkomers 

goedemorgen 

Hier 👈 is het mooi weer gedaan toch vandaag .Zeer bewolkt 🌫 echt donker weer . 
Maar we mogen niet klagen , de maand september heerlijke   zon 🌞
Zal vlug moeten zijn om mijn wagen 🚐 te poetsen pff . Echt vol stof en vuil van de beestjes 🐞
Herfst blaadjes bijeen vegen 🧹  🍂 en dat zal het zijn voor vandaag . 
Iedereen een fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het is inderdaad wat grijs en bewolkt @Tinneke2 maar dit weekend wordt het hier in Limburg wel weer 25 graden. 

Vandaag weer werken , helaas is het verlof gedaan. Het zal vanaf vandaag weer vervanging zijn van de Pipo en volgende week ook. Hij is niet ziek dat zeg ik er vast bij. 

Dan straks het weekend binnen laten en dan zien we wel weer. 

Voor nu iedereen een fijne dag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Oei hebben ze zijn ontslag gegeven aan de Pipo ??

Deze namiddag kwam de zon er door en heb mijn auto 🚗 gewassen  jeetje wat een werk dat opboenen .  Van binnen  gepoetst en nu blinkt hij van binnen en buiten . Lekker geurtje gehangen en Voilà Pico bello 🤪🤩

Maar voel het toch moet nog oppassen 🧑‍🍼.Dus nog rustig aan doen . Hopelijk hebben we nog heel de week zon 🌞☺️. Hou ook wel van fris briesje . 

Sommige liepen met een jas aan ,kreeg het warm in hun plaats 🥵.Liep met een topje echt goed geworden 🌞.

Toch zien dat je je verlof allemaal kan opnemen tegen einde van het jaar.Ben je die anders niet kwijt .Zou jammer zijn . Patje opnemen en ook aan je eigen denken 🧐 hoor . 

verwacht een telefoontje en we kletsen er op los zeker na een week elkaar niet gesproken te hebben mijn vriendin. Steun ze door dik en dun want al heel lang ziek . 
Dus hele fijne avond !

tot morgen! Doei 👋 

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Het is weekend geniet ervan allemaal.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Het is idd weekend @Josette en ik ga er toch van genieten , ondanks de andere dagen al verlof te hebben genomen. Het zonnetje schijnt dus we zullen eens kijken wat we gaan doen. 

@Tinneke2 ik zorg er wel voor dat ik mijn verlof dagen kan nemen. Nu heb ik wel het voordeel ik kan ze nog tot en met de eerste week van januari opnemen , ook niet iedereen maar als ik het vraag kan dat wel. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijn weekend. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Gelukkig 🍀 dan zijn je verlofdagen toch goed gespendeerd. Kan je er met volle teugen van genieten ☺️ 

fijne dag 👋 Nog even dutje doen al vroeg uit de veren was en plas gedaan 

ruiten ♦️ gepoetst en nu even een rust pauze 

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @david41 @Heidi2 @MustafaY en alle medelezers 

goede morgen . 
wordt terug een stralende zon 🌞 heerlijk nagenieten . 
yep ga ervan profiteren ,eens een goede lekkere hamburger gaan 🍔 eten al lang zin in en een drankje . 
Wandelen met de woef en de rest relaxen 😎 

fijne dag verder 

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Geniet van jullie zondag, gaan wij ook doen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle binnenkomers ,

Goedemorgen ,

Al vroeg uit de veren 🪶 was geen houden aan de woef 🐕 moest eruit wou direct een wandeling maken .Geen koffie eerst .Och het is zo een lieverd 🥰 

vandaag nog nagenieten want ze geven daarna herfstweer op regen ️. Goed voor de planten 🌱 

wens elk van jullie een fijne dag verder 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Deze zondag zal ik ook genieten @Josette want morgen is het weer werken. 

Voor de rest wens ik iedereen een heel fijne dag vandaag geniet ervan.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Josette @Anonymous Hele fijne zondag gehad ,terug een avond wandeling 🚶‍♀️ gemaakt met de woef 🐕. Een beetje spulletjes verkocht dus mijn weekend kon niet stuk . Men moet soms spullen weg doen . En weer 2 gereserveerd . Kan ik eindelijk sparen voor een nieuwe laptop 💻
fijne avond groetjes 

tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@patrick2 werk ze vandaag.

@Tinneke2 goed bezig geweest.

Fijne dag allemaal.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 en aan alle andere een goedemorgen. 

@Josette dank je wel zal wel gaan lukken. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag verder vandaag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @david41 @Heidi2 @MustafaY en alle andere medelezers

goedemorgen .

Heel de morgen aan mijn oude laptop 💻 bezig geweest pdf zit een fout in heb er genoeg van geef het op .stomme iCloud. 
wens iedereen een fijne dag . Niet zo goed geslapen dus ga nog wat rusten .

doei 

groetjes 

tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Fijne werkdag te moe om veel te vertellen .

kruip er terug in wat rusten hier bewolkt 🌫 en somber weer . Voorspelt uiteraard 

fijne groetjes 

tinneke2

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Dan moet je nog wat rusten hé 🙂 

Wat voor probleem heb je met je pc? Je kan altijd een PM doen of het in de groep gooien door een nieuw topic te maken. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2Voorkeur fout ; er geeft zich een fout voorgedaan in het voorkeurenpaneel ‘iCloud’ . 
dat is alles versie is 14.0

Dus weet niet wat de oorzaak is 

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2  succes met zoeken.

Hier géén I toestellen in huis.

@Cdt24801  enne ben je al terug thuis?

Voor allen een fijne dag toegewenst!

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @david41 @MustafaY @Heidi2 en alle medelezers 

goedemorgen ,

vandaag poetsen stofzuigen en stoffen .

@Josette Nog even wachten voor ik een toestel koop nog niet genoeg gespaard .

En wil een veel kleiner vorige Mac  pro 15 inch 2011 .

@Cdt24801 @hoe zou zijn  6daagse geweest zijn 

iedereen een fijne dag 👋 

groetjes  tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Ja hoor @Josette ,

Ben terug thuis van Knokke. Heb intussen al wel nog twee dagen begeleiding van wielertoeristen achter de kiezen ... Nu is het rust voor een weekje (met de moto dan toch, nu tijd en aandacht aan de kleinkinderen spenderen 😁). Zondag alweer een begeleiding op het programma.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Hey @Tinneke2 

Heel de periode stralend weer gehad,. Het werk zelf was afwisselend dode periodes en heel drukke periodes. Opbouw en afbouw was tegen de klok, daarna was het permanentie en als er geen incidenten of ambetante toeschouwers zijn is dat heel rustig.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 was dus geslaagd weer en je hebt ferm weer hard gewerkt .rust nu maar goed uit dik verdient .

Ben blij voor jou  . fijne dag .

Rust nu zelf ook want aanval van migraine gekregen . 
Dus een dagje thuis 🏠 niet gaan eten bij mijn zus afgebeld .

fijne dag 👋 

geoetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Midden van de week. 

Fijne dag ondanks de regen. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en al medelezers ,

Goedemorgen , 

voel me weer beter ,Migraine wens ik niemand toe . Komt plots op en gelukkig heb ik een pen 🖊 om me direct een boots te geven dat het beter gaat .Wel de rest van de dag niets meer kunnen doen.

Eindelijk wat regen kunnen de planten eens goed drinken en de boeren zijn blij want de oogst zijn bij sommige een ramp. 
 Vandaag weer iets ophalen van verkoop gaat opeens vlot 💁‍♀️. Maanden niets . Ben zeer tevreden . Nu nog de zolder en geraakt eindelijk een beetje opgeruimd van al mijn zussen hun gerief 😂
@Cdt24801 De kleinkinderen zullen heel blij zijn om je terug te zien . Kunnen ze ravotten en je knuffelen 🤗.Je kan hen alles vertellen over je 6daagse want vragen zullen  ze wel hebben ?!

En Zondag terug erg vlijtig bezig vroeger ook nog gedaan met Het Vlaamse kruis moto-crossen ,wielrenner 🚴‍♂️ Francorchamps om de mensen te verzorgen als ze gekwetst waren . Als ambulancier . Heb er een diploma van veel cursussen en examen gedaan en nog af en toe doe ik er aan mee voor bijlessen onlangs bij de brandweer 🧑‍🚒 gevolgd . 
Leerrijk en plezant en je kan er iemand mee redden ,dat vind ik zo belangrijk.

@patrick2  Laat nog weten hoe het verder verloopt met mijn pc  fijne werkdag tot later .

Allen fijne dag en voor de herstellende die ziek of geopereerd zijn toi toi .

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Josette @Cdt24801 een goedemorgen. Voor de rest hier ook allemaal een goedemorgen. 

@Tinneke2 laat maar weten voor je pc.

@Cdt24801 toch fijn dat je weer terug bent en dat je het naar je zin hebt gehad. Nu de kleinkinderen wat aandacht en zo verder dus komt in orde. Hier komt ook wel goed hé iedereen draagt zijn steentje bij hier. 

Voor de rest iedereen een fijne dag vandaag , de week is al weer doormidden. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Zal ik doen verder nog geen nieuws wacht nog altijd . laat zeker iets weten 

Fijne werkdag 

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Maak er allen een fijne dag van.

Loading...