78 messages
Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1
Hello 🙂
Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.
Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.
Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.
We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!
Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂
- Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? (Ja, soms probeer ik het, nooit gebruikt, nooit van gehoord...)
- Wat was jouw indruk van de geschenken?
- Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
- Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
- Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? Waarom of waarom niet?
- Wat zijn de andere positieve punten? Waarom of waarom niet?
- Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?
Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.
Rizlaine
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 3 ans
@Manitou
* Ja het Orange Thank You programma wordt soms gebruikt maar zeker niet altijd.
* De geschenken op zich vindt ik soms wat minder. De ene keer zit er iets bij wat je kan gebruiken maar andere keer zeker niet. Daarom ook het antwoord hiervoor afgaande , het wordt soms gebruikt.
* De geschenken die wij al hebben ontvangen zijn de koekjes en de foto afdrukken en de extra data.
* Je kan Peter en of Meter worden , je bent zo veel jaren klant , er zijn sowieso exclusieve cadeaus die je kan nemen , als je drie badges hebt ontvangen krijg je een cadeau.
* Wil het nu niet de grootste kracht noemen maar je wordt als klant beloond dat maakt het voor Orange een een bepaalde kracht dat de klant iets kan ontvangen. Hun trouw wordt beloond en dat is toch ook een punt waard.
* Heb niet direct andere positieve punten die ik kan benoemen. Het is eerder een negatief punt en dat is dat soms de cadeaus niet werken niet te accepteren zijn of dat er geen levering is gekomen. Dit is een punt waar nog zeker aan gewerkt moet en mag worden.
* Verbetering kan altijd en zeker naar het Orange Thank You programma. Je trouw als klant wordt beloond dat voorop gesteld maar ook al eerder gezegd de cadeaus zijn wat minder soms met de tijd. Ok je kan niet voor iedereen een goud blok neer leggen of een auto laten kiezen maar iets meer persoonlijk naar de gebruiker toe zou mooi zijn. De meeste cadeaus die de mensen krijgen zijn of wel tijdschriften , foto's of gratis mobiele data of koekjes. Af en toe eens een korting voor een ICE watch of iets van Adidas maar meer variatie merk ik ook niet. Dus ja het aanbod van de cadeaus mag naar gelang uitgebreid worden en met dat naar gelang bedoel ik wel naar te kijken hoe lang iemand al klant is. En hoe langer klant des te beter of mooier het cadeau je kan kiezen. Stel dat iemand al .... jaar klant is die zou dan bijvoorbeeld een Smartphone of een tablet kunnen kiezen aan zo veel procent korting of iets in die aard.
0
WendyF
Employé Orange
•
2 messages
il y a 3 ans
Hallo Patrick,
Bedankt voor je antwoorden. Graag had ik nog wat verder willen ingaan op bepaalde zaken die je aankaart:
-Toen je problemen had met een levering van een gekozen geschenk, heb je dan contact opgenomen met ons om na te gaan wat er gaande was? Indien ja: hoe is dit contact verlopen?
-Je voorstel tot verbetering is zeker een interessant voorstel. Kan je een concreet voorbeeld geven hoe je dit in praktijk zou zien? Hoe zou je dit zelf bijvoorbeeld ingevuld willen zien? Wat denk je over de frequentie: moeten we vaker of minder vaak iets aanbieden? Indien minder frequent, wat zijn dan je verwachtingen ten op zichte van het cadeau dat geschonken wordt?
Ik ben benieuwd naar je antwoorden 😉
Bedankt en nog een fijne dag verder.
3
Jessica1403
Pisteur expérimenté
•
15 messages
il y a 3 ans
1) ja ik gebruik het vaak vooral om mijn badges te zien en orange thank you
2) ik vind dit echt top!
3) mijn mooiste cadeaus waren een theeset met verschillende thee smaken en audioboeken
4) als het jouw verjaardag is, via badges, met eindejaar en als er een actie is denk ik?
5) ik vind het fijn dat je als klant niet vergeten wordt met af en toe iets leuks, dit maakt het persoonlijker dan gewoon een klantnr.
6) Ik vind het leuk dat je missies kunt doen en dat er meer is bij orange dan alleen telefoon. Je kunt verschillende pakketten samenstellen.
7) geen idee voor mij is het goed als ik naar de klantenservice bel dan was ik geholpen door een hele vriendelijke meneer dus top
0
xKaren
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 3 ans
Heej!
Hierbij mijn feedback:
1) Ja, ik maak er gebruik van.
2) Ik vind het fijne geschenken! Ik heb er al een aantal nieuwe organisaties/bedrijven door leren kennen.
3) Snoepjes, zeep, kortingscode van Reebok, foto's,..
4) Badges verzamelen, verschillende jaren klant zijn, een Orange-familie oprichten, etc?
5) Zoals ik hierboven al vermeld heb, leer je nieuwe organisaties/bedrijven kennen. Het is bovendien fijn dat er ook aan ons als klant gedacht wordt. Het is dus een win-win situatie.
6) Het werkt uitdagend en motiverend.
7) Momenteel geen verdere suggesties.
Groeten,
Karen
1
0
Steve1982
Pisteur confirmé
•
5 messages
il y a 3 ans
Ik gebruik de Orange app soms wel leuke verassingen te verkrijgen
0
0
Christel1981
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 3 ans
Dankzij een vriendin heb ik pas onlangs dit programma ontdekt. Ik ben dus nog volledig leek en ontdekkende. Ik hoop hier leuke dingen te vinden en uiteraard te winnen. Ben alvast benieuwd
0
Melissa_Lemmens
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 3 ans
1) ja, ik gebruik het.
2) Zijn soms best wel leuke geschenken te verkrijgen
3) belminuten, pralines, foto’s, dvd, cinematickets,…
4) verjaardagen, badges, loyaliteisgeschenken.
5) klantenbinding, persoonlijk gericht. Wel doen dus 😉
6) motiverend, iets extra…
7) afwisseling van geschenken. Eventueel het kunnen opsparen voor een “beter” geschenk indien gewenst.
1
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 3 ans
Ja ik kijk regelmatig, om te zien wat er zoal gebeurt of verandert. De geschenken die ik tot nu toe gekregen heb zijn bijna altijd dezelfde surf tijd of bel tijd. Maar op mijn ouderdom kom ik al ruim toe met mijn maandelijks abonnement, dan heb ik de magazines geprobeerd, maar de ene keer komen ze toe anders zie je ze niet, en een paar keer de snoepjes. Het meest ken ik de geschenken die je krijgt op verjaardag en omdat je al lang lid zijt. De grootste kracht zijn de geschenken en de uitleg en over de badges enz. Wat volgens mij zou kunnen verbeteren, als je nu geschenk krijg vb. surf tijd of bel tijd, wat je niet kunt gebruiken zou je ter vervangen misschien punten kunnen sparen om iets te kopen wat je nodig hebt, of wat je graag zou hebben, een bescherm hoesje of noem maar op, ik wil niet ondankbaar zijn maar neem nu als ik een geschenk kan gebruiken om reclame te maken, vb. een belkaart geven aan mijn klein kinderen om zo reclame te maken of noem maar iets, dat is beter of dat je zegt ik heb iets maar ik kan het niet gebruiken, je kunt iemand die bij een andere provider is, dan iets tonen en hem zo laten kennis maken; nu ik hoop dat mijn antwoord lang genoeg is groetjes/
0
0
EmmzLegendary
Pisteur expérimenté
•
12 messages
il y a 3 ans
Goede dag🖖
Ik ben recent klant bij Orange en wegens tevredenheid neem ik deel aan deze enquête.
Mijn antwoorden zijn:
1. Ja, ik gebruik het Orange Thank you programma.
2. Ik ben aangenaam verrast geweest met mijn eerste geschenk.
3. Ik heb extra 4gb gratis voor 1 maand als geschenk gekregen HANDIG!
4. Andere manieren om cadeautjes te innen via Orange Thank you:
verjaardag van Orange, eindejaarsfeesten, eigen verjaardag, loyaliteit vergoedingen
5. Grootste troef van Orange Thank you is de persoonlijke aanpak.
Omdat dit meer klantgericht is en afgestemd op de databundel van de klant zelf.
6. Je bepaalt zelf welke opties en bundel je neemt en ook welk cadeau heb je ook nog keuzes na het beschikken van aantallen badges.
7. Het Orange Thank You programma zou volgens mij veel interessanter zijn als het zoals een spaarkaart met badges zou werken.
Waarbij je opspaart voor een (duurder) beter geschenk.
Met vriendelijke groeten
EmmzLegendary
1
Maxime123
Éclaireur novice
•
1 message(s)
il y a 3 ans
1. Ja. het is een leuk initiatief.
2. Sommige zijn leuk en perfect, andere wat minder.
3. 2 keer een bloemenmengsel, waarvan ik 1 niet ontvangen heb en een koekendoos.
4. Badges verzamelen en verjaardagen.
5. Verlangen en blij worden naar en van de kleine dingen.
6. Maakt het allemaal wat leuker.
7 Badges duren soms heel lang voor toegekend en er is een pak niet toegekomen.
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 3 ans
Hallo, als ik zie hoeveel mensen er toch nog aan denken zie je toch dat een geschenk een goede klantenbinding is. Het is altijd leuk een presentje te ontvangen en iedereen is er toch graag bij als aan hem gedacht wordt. Die bioscoop tickets zijn leuk maar voor mij is dit moeilijk, mijn lichamelijke toestand staat het me niet toe om lang recht te zitten, maar voor velen kan het toch ook leuk zijn zou ik daar bv. een van mijn kleinkinderen kunnen laten gebruiken zie maar ik weet niet of dit mag . dus veel vragen zijn er altijd , in ieder geval bedankt en groeten aan ieder.
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 2 ans
Zou het niet handig zijn dat er in de Orange Thank You nieuwe badges komen voor het gebruik van mobiele data?
? gezien we nu hoger gegaan zijn kwa mobiele data die we beschikbaar hebben ?
Bv : extra badges voor data van 2TB gebruik , 3TB gebruik enz .
1
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 2 ans
@IvoD @Manitou
1) Het mogelijk maken om je in de app van Myorange in te loggen met email & wachtwoord .
2) Esim vernieuwing kunnen aanvragen via je klantenzone en deze dan via email toegestuurd krijgen.
3) Bij onderhoudswerken dit ook te zien krijgen in de Myorange app op Android , dit is tot op heden enkel zichtbaar voor mensen met een iPhone , niet bij Android. ( dit moet gefixt worden )
4) Esim ondersteuning voor Samsung Galaxy Watches & iWatch zonder een duur abonnement te moeten bijnemen voor deze functie te kunnen gebruiken.
Dit zijn echt wel mijn belangrijke punten. ook de nieuwe badges voor mobiele data .
0
0
tantenita
Pisteur expérimenté
•
13 messages
il y a 2 ans
1) Nog niet geprobeerd.
2) Goed voor wie er wat mee kan doen. Voor mezelf zie ik er niets tussen.
3) Geen enkele.
4) Als cotton heb ik nog geen prijsvragen gezien, enkel kortingen en bioscoopticket 1 kopen=1gratis.
5) + 6) + 7) Weet ik niet
0
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
il y a 2 ans
@Manitou
1.Meestal gebruik ik de loyaliteitsprogramma niet vanwege mijn epilepsie en andere beperkingen waar ik niet naartoe kan gaan. Het is heel jammer want dan gaan die verloren. Ik heb soms wel eens nagellak gekregen maar voor jongens denk ik niet dat dat iets voor hen is..... en ik draag dat ook niet.
2. De geschenken zijn meer en meer gecommercialiseerd waarbij je dan extra producten moet kopen voor korting te krijgen dus die gebruik ik ook niet want ik heb een uitkering. Vroeger kreeg ik een bon van 50 euro korting op een gsm toestel zonder abonnement aan te moeten gaan. Nu zijn het kleine dingen waar ik niets aan heb.
3. nagellak, boom planten( was wel nuttig!), voor de rest weet ik het niet meer en ben bijna 5jaar klant, nooit naar de cinema weggeweest of naar een ppretpark of iets dergelijks, hello fresh ook niet want ik mag niet alleen koken wegens de epilepsie,.... de 50 euro bon voor gsm heb ik niet gebruikt, het was verjaart dus ik had dikke pech!
4.
- badges
- aantal jaren klant
- verjaardag
- iemand toeleiden om Orange klant te worden
5. Het is een leuke manier om iets te vieren! iets waar je naartoe kan gaan of om te bereiken! Een functie geven, waarde aan de klant bedoelende dat je niet zomaar een klant bent maar een persoon met krachten en die je kunt verrassen en gelukkig maken.
Geen waarom niet!
6.
+ positieve punten zie vraag 5.
- negatieve punten zijn, geen doel, saai, geen waardering gevoel of loyaliteitsgevoel
7. Er is al heel wat verbeterd met de klantendienst. Vriendelijk, oplossingsgericht, snel,....
Maar ze zouden meer reclame kunnen maken op fb bvb. ivm hun promoties.
0