78 messages
Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1
Hello 🙂
Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.
Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.
Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.
We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!
Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂
- Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? (Ja, soms probeer ik het, nooit gebruikt, nooit van gehoord...)
- Wat was jouw indruk van de geschenken?
- Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
- Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
- Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? Waarom of waarom niet?
- Wat zijn de andere positieve punten? Waarom of waarom niet?
- Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?
Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.
Rizlaine

CaptainPurple
Pisteur expérimenté
•
11 messages
0
0
Amber2
Pisteur confirmé
•
5 messages
1) ja
2) is soms wel interessant
3)extra data
4) verjaardag, badge, …jaren klant
5) heel leuk dat je beloond wordt
6) het is goed dat je ook goede doelen kan steunen bij beloningen
7) badges zijn niet altijd duidelijk hoe je ze kan verdienen
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
@Manitou
1. Zelden kan ik gebruik maken van de loyaliteitsprogramma wegens epilepsy, nergens kunnen geraken zonder openbaar vervoer/ uren, wel gebruik ik het voor natuur doeleinden.
2. De geschenken zijn vaak hetzelfde en extra data met go extreme daar ben je niks mee, film tickets met epilepsy idem, uitstapjes heb ik het probleem met mijn handicap, ..... Het zou fijn zijn moest het ook niet altijd met een bepaalde shop gelinked te zijn want dan ben je verplicht veel geld uit te geven en met een uitkering gaat dat dus helaas moeilijk.
3. Voor de beïen, bomen planten en nagellak voor mijn zus. Ik heb iets geactiveerd maar nooit gebruikt omdat ik nadien pas zag dat ik minstens 50 euro moest spenderen of zoiets.
4. a. Korting in de winkel want ik kan niet online kopen wegens nederlandse nationaliteit
b. Cadeau bon
c. Korting op abbonement
d. Een grote verrassingsgeschenk
5. De grootste kracht van Orange thank you is om de klanten een soort bedanking te geven voor hun trouw zijn x-jaar klant te zijn. Het geeft de klant een volwaardigheidsgevoel, een gevoel om als echte persoon aandacht aan geschonken te worden.
6. Het positieve punt is dat je erkenning krijgt
7. De variabiliteit in prijzen en mss rekening houden met het aantal jaren klant zijnde bij Orange?!?
Mvg
Helen1
0
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
@Manitouverjaardagsbadge heb ik nooittvangen, weet je hoe dit komt?
Mvg het was in mei.
Hartelijk dank op voorhand!
Helen1
0
0
Eva5
Apprenti éclaireur
•
4 messages
1) ja
2) is soms wel interessant
3)extra data
4) verjaardag, badge, …jaren klant
5) heel leuk dat je beloond wordt
6) het is goed dat je ook goede doelen kan steunen bij beloningen
7) badges zijn niet altijd duidelijk hoe je ze ka
n verdienen
0
tantenita
Pisteur expérimenté
•
13 messages
1) ja
2) wel leuke ertussen
3) een doosje met 2 speciale olie voor in de keuken en vandaag 5GB extra mobiele data
4) via badges , hoe lang al orangeklant
5) ik wordt steeds verrast omdat ik er gewoon niet aan denk .
6) wedstrijden doe ik zelden mee maar ik vind het wel leuk dat ze zo´n inspanning doen voor hun klanten
7) geen idee
0
Meijra111
Apprenti pisteur
•
5 messages
1) ja
2) is soms wel interessant
3)extra data
4) verjaardag, badge, …jaren klant
5) heel leuk dat je beloond wordt
6) het is goed dat je ook goede doelen kan steunen bij belijningen
7) badges zijn niet altijd duidelijk hoe je ze ka
n verdienen
0
Tuur123
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
1. Ja, vrij regelmatig
2. Blij op ze te ontvangen
3. extra data en een gratis filmticket
4. Verjaardagen, x aantal jaren klant, zoveel keer herladen in een bepaalde tijd
5. het helpt om de klanten tevreden te houden door soms wat extra's te geven
6. De gratis data zorgt ervoor dat ik niet elke keer zo snel moet herladen
7. Een manier om aan te geven hoe ver je al zit, bv bij datalover
0
Noahs
Pisteur confirmé
•
5 messages
1 ja
0
0
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
607 messages
Vroeger maakte ik er regelmatig gebruik van voor bioscooptickets, echter sinds er geen tickets meer beschikbaar zijn voor de Kinépolis groep is het voor mij te ver om naar de dichtste bioscoop te rijden.
Er zit variatie in maar helaas niet bepaald mijn ding.
2de bioscoopticket gratis (op dinsdag 😅) en reep chocolade.
Badges verzamelen (per 3 dacht ik een cadeau), loyale klant (x aantal maanden/jaren), verjaardagscadeau?
Waarom of waarom niet?
Een extra'tje als "beloning/bedanking" is altijd mooi meegenomen.
Waarom of waarom niet?
Misschien opteren voor cadeaubonnen van grote webshops zoals Bol.com of Zalando?
Een korting op je eigen Orange factuur onder de naam "Loyaliteitskorting"?
Bekendheid van het programma is volgens mij nog beperkt.
Het toekennen van de badges werkt volgens mij niet altijd even goed. Zo heb ik bvb geen "Orange Phone" badge ontvangen na bestelling van een nieuwe gsm via de webshop of "Contest badge" terwijl ik al meerdere keren aan wedstrijden heb deelgenomen. Nu, dat is nu niet een drama maar ja...
Terug Kinépolistickets beschikbaar maken? Desnoods een korting ipv 2de ticket op dinsdag.
2
Orbinneke
Pisteur confirmé
•
4 messages
0
tantenita
Pisteur expérimenté
•
13 messages
1) ja
2) redelijk, maar weinig waar ik gebruik van kan maken.
3) - mininova op mijn verjaardag 04/23 - schenking natuurpunt 05/23 - 5 GB gratis 08/23 - cine member 1 maand gratis films 22/33
4) - getrouwheid aan orange - badge halen - verjaardag - eindejaarcadeau
5) niet iedereen vist naar cadeautjes, bij mij kwamen ze onverwacht en was er blij mee. Kan ik niets kiezen dan doneer ik. De grootste kracht is dat mensen gemotiveerd blijven.
6) een loyaliteitsplan is altijd motiverend en inspirerend. Sommigen zullen er ook aanstoot aan nemen.
7) ik zou niets weten alleen dat het soms moeilijk is op deze groep te komen.
0
Daisydeloor
Pisteur confirmé
•
3 messages
1. Ja om de badges te verdienen.
2. Vind de keuze van de cadeaus wel leuk, enkel extra GB hebben we persoonlijk niks aan omdat we al een hoog aantal hebben om te gebruiken per maand en dat raakt sowieso al nooit op.
3. Enkel via de badges Klaaar wasstrips en qallo smaakjes voor in water.
4. Ik weet enkel via de badges te verdienen en prijsvragen, maar van de rest geen idee
5. In het begin is dit wel leuk omdat je een aantal badges makkelijk kunt verzamelen, maar daarna is de kans erop niet meer zo groot. Dan zijn er badges die je pas na lange tijd kunt verdienen. Weet ook niet of er na verloop van tijd nieuwe badges bijkomen. Ik vind het wel jammer dat enkele badges enkel bekomen kunnen worden door de persoon die de facturen betaald.
6. /
7./
0
0
Phyrraq
Pisteur confirmé
•
8 messages
1. Ja voor de cadeautjes
2. Heb enkel iets aan de internet cadeautjes. Maar te weinig
3.internet gb's
4. Verjaardagscadeau
5. Cadeautjes krijgen
6.in het begin gaat het vlot maar daarna veeeeeel te traag
7. Meer cadeautjes en meer internet
0
0
Ndh
Pisteur expérimenté
•
16 messages
0
0