Profil de Manitou

78  messages

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Hello 🙂

Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.

Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.

Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.

We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!

Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? (Ja, soms probeer ik het, nooit gebruikt, nooit van gehoord...)
  2. Wat was jouw indruk van de geschenken?
  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? Waarom of waarom niet?
  6. Wat zijn de andere positieve punten? Waarom of waarom niet?
  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?

Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.

Rizlaine

 

Manitou_0-1667840010424.jpeg

 

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages

  1. Ja
  2. Niet altijd interessant, soms zit er niets tussen dat ik echt wil
  3. Extra data
  4. Badges verzamelen, verjaardag, aantal jaren kla
  5. Prettig om beloond te worden voor vaste klant te zijn. Vaak krijg je veel extra's als nieuwe klant (cfr veranderen v energieleverancier) maar niet om klant te blijven, dus heel fijn dat er af en toe een extraatje vanaf kan.
  6. Leuk dat je ook goede doelen kan steunen ipv een persoonlijke beloning te kiezen.
  7. Het is niet onmiddellijk duidelijk bij elke badge hoe je deze kan behalen + toevoegen nieuwe badges + meer variatie

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

1) ja

2) is soms wel interessant 

3)extra data

4) verjaardag, badge, …jaren klant

5) heel leuk dat je beloond wordt

6) het is goed dat je ook goede doelen kan steunen bij beloningen

7) badges zijn niet altijd duidelijk hoe je ze kan verdienen

Guerisseur expérimenté

 • 

528  messages

@Manitou 

1. Zelden kan ik gebruik maken van de loyaliteitsprogramma wegens epilepsy, nergens kunnen geraken zonder openbaar vervoer/ uren, wel gebruik ik het voor natuur doeleinden.

 

2. De geschenken zijn vaak hetzelfde en extra data met go extreme daar ben je niks mee, film tickets met epilepsy idem, uitstapjes heb ik het probleem met mijn handicap, ..... Het zou fijn zijn moest het ook niet altijd met een bepaalde shop gelinked te zijn want dan ben je verplicht veel geld uit te geven en met een uitkering gaat dat dus helaas moeilijk.

3. Voor de beïen, bomen planten en nagellak voor mijn zus. Ik heb iets geactiveerd maar nooit gebruikt omdat ik nadien pas zag dat ik minstens 50 euro moest spenderen of zoiets.

4. a. Korting in de winkel want ik kan niet online kopen wegens nederlandse nationaliteit

    b. Cadeau bon

    c. Korting op abbonement

    d. Een grote verrassingsgeschenk

5. De grootste kracht van Orange thank you is om de klanten een soort bedanking te geven voor hun trouw zijn x-jaar klant te zijn.  Het geeft de klant een volwaardigheidsgevoel, een gevoel om als echte persoon aandacht aan geschonken te worden.

6. Het positieve punt is dat je erkenning krijgt

7. De variabiliteit in prijzen en mss rekening houden met het aantal jaren klant zijnde bij Orange?!?

 

Mvg

Helen1

 

Guerisseur expérimenté

 • 

528  messages

@Manitouverjaardagsbadge heb ik nooittvangen, weet je hoe dit komt?

 

Mvg het was in mei.

Hartelijk dank op voorhand!

 

Helen1

Apprenti éclaireur

 • 

4  messages

1) ja

 

2) is soms wel interessant 

 

3)extra data

 

4) verjaardag, badge, …jaren klant

 

5) heel leuk dat je beloond wordt

 

6) het is goed dat je ook goede doelen kan steunen bij beloningen

 

7) badges zijn niet altijd duidelijk hoe je ze ka

n verdienen

 

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

1) ja

2) wel leuke ertussen

3) een doosje met 2 speciale olie voor in de keuken en vandaag 5GB extra mobiele data

4) via badges , hoe lang al orangeklant

5) ik wordt steeds verrast omdat ik er gewoon niet aan denk .

6) wedstrijden doe ik zelden mee maar ik vind het wel leuk dat ze zo´n inspanning doen voor hun klanten

7) geen idee

Apprenti pisteur

 • 

5  messages

1) ja

2) is soms wel interessant 

3)extra data

4) verjaardag, badge, …jaren klant

5) heel leuk dat je beloond wordt

6) het is goed dat je ook goede doelen kan steunen bij belijningen

7) badges zijn niet altijd duidelijk hoe je ze ka

n verdienen

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

1. Ja, vrij regelmatig

2. Blij op ze te ontvangen

3. extra data en een gratis filmticket

4. Verjaardagen, x aantal jaren klant, zoveel keer herladen in een bepaalde tijd

5. het helpt om de klanten tevreden te houden door soms wat extra's te geven

6. De gratis data zorgt ervoor dat ik niet elke keer zo snel moet herladen

7. Een manier om aan te geven hoe ver je al zit, bv bij datalover

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

1 ja

Guerisseur expérimenté

 • 

607  messages

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? 
    Vroeger maakte ik er regelmatig gebruik van voor bioscooptickets, echter sinds er geen tickets meer beschikbaar zijn voor de Kinépolis groep is het voor mij te ver om naar de dichtste bioscoop te rijden.

  2. Wat was jouw indruk van de geschenken?
    Er zit variatie in maar helaas niet bepaald mijn ding.

  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
    2de bioscoopticket gratis (op dinsdag 😅) en reep chocolade.

  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
    Badges verzamelen (per 3 dacht ik een cadeau), loyale klant (x aantal maanden/jaren), verjaardagscadeau?

  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You?
    Waarom of waarom niet?
    Een extra'tje als "beloning/bedanking" is altijd mooi meegenomen. 


  6. Wat zijn de andere positieve punten?
    Waarom of waarom niet?


  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?
    Misschien opteren voor cadeaubonnen van grote webshops zoals Bol.com of Zalando?
    Een korting op je eigen Orange factuur onder de naam "Loyaliteitskorting"?
    Bekendheid van het programma is volgens mij nog beperkt.
    Het toekennen van de badges werkt volgens mij niet altijd even goed. Zo heb ik bvb geen "Orange Phone" badge ontvangen na bestelling van een nieuwe gsm via de webshop of "Contest badge" terwijl ik al meerdere keren aan wedstrijden heb deelgenomen. Nu, dat is nu niet een drama maar ja...
    Terug Kinépolistickets beschikbaar maken? Desnoods een korting ipv 2de ticket op dinsdag.


Employé Orange

 • 

6  messages

Hey,

Bedankt voor de fijne post! Heel interessant.

Wat puntje 7 betreft mbt de badges. Misschien een kleine verduidelijking. De 'Orange Phone' badge ontvang je wanneer je een gsm kiest van het merk Orange. Zoals de Orange Hapi2. Andere merken komen niet aanmerking.

En wat de Contest Badge betreft, deze werd nog maar in december 2023 geïntroduceerd. Dus klopt dat je deze nog niet kon ontvangen. 

Fijn eindejaar!

Mvg,

Ivo 

 

Guerisseur expérimenté

 • 

607  messages

Hey @IvoD ,

Bedankt om punt 7 duidelijk te maken.

Ook een fijn eindejaar voor jou uiteraard!

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? ---Ja!
  2. Wat was jouw indruk van de geschenken? ---Soms wel leuke keuzes. De gratis GB's vind ik voor mij niet nuttig, aangezien ik zelf genoeg GB's heb.
  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen? ---Zeepjes van Wond'R vooral. Zijn zeer goed.
  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij? --- Alleen de badges, en online wedstrijdvragen.
  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? --- Beloond worden met leuke extraatjes voor trouw. Vaak doet men enkel voor nieuwe klanten iets, maar Orange denkt ook aan de trouwe klant.
  6. Wat zijn de andere positieve punten? --- Zie hierboven.
  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden? --- OP dit moment niet direct iets. Vorig jaar zou ik gezegd hebben de bundels maar deze zijn goed aangepast ondertussen.
 

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

1) ja

2) redelijk, maar weinig waar ik gebruik van kan maken.

3)  - mininova op mijn verjaardag    04/23       - schenking natuurpunt 05/23                     - 5 GB gratis 08/23                                     - cine member 1 maand gratis films              22/33

4) - getrouwheid aan orange                          - badge halen                                              - verjaardag                                                - eindejaarcadeau

5) niet iedereen vist naar cadeautjes, bij mij kwamen ze onverwacht en was er blij mee. Kan ik niets kiezen dan doneer ik. De grootste kracht is dat mensen gemotiveerd blijven.

6) een loyaliteitsplan is altijd motiverend en inspirerend. Sommigen zullen er ook aanstoot aan nemen.

7) ik zou niets weten alleen dat het soms moeilijk is op deze groep te komen.

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

1. Ja om de badges te verdienen.

2. Vind de keuze van de cadeaus wel leuk, enkel extra GB hebben we persoonlijk niks aan  omdat we al een hoog aantal hebben om te gebruiken per maand en dat raakt sowieso al nooit op.

3. Enkel via de badges Klaaar wasstrips en qallo smaakjes voor in water.

4. Ik weet enkel via de badges te verdienen en prijsvragen, maar van de rest geen idee

5. In het begin is dit wel leuk omdat je een aantal badges makkelijk kunt verzamelen, maar daarna is de kans erop niet meer zo groot. Dan zijn er badges die je pas na lange tijd kunt verdienen. Weet ook niet of er na verloop van tijd nieuwe badges bijkomen. Ik vind het wel jammer dat enkele badges enkel bekomen kunnen worden door de persoon die de facturen betaald.

6. /

7./ 

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

1. Ja voor de cadeautjes

2. Heb enkel iets aan de internet cadeautjes. Maar te weinig

3.internet gb's

4. Verjaardagscadeau

5. Cadeautjes krijgen

6.in het begin gaat het vlot maar daarna veeeeeel te traag

7. Meer cadeautjes en meer internet

Pisteur expérimenté

 • 

16  messages

  1. ik probeer er zoveel als mogelijk uit te halen.
  2. De geschenken zijn soms een beetje dom. Extra internet ofzo, terwijl je al erg veel hebt.
  3. Itunes kaart, chocolade, korting..
  4. Jarig zijn, hoe langer je klant bent, door badges te verdienen…
  5. In het begin gaat het vlot, maar er zijn badges die echt bijna onmogelijk zijn om te halen. 
  6. Op een bepaald moment zit je wat vast en dat is jammer.
  7. Betere kado’s op een kortere termjjn. 
Loading...