Voila, nu staan we ergens 😉. Nu weten we wat er gaande is, of toch min of meer…
Een verkeerde factuur ontvangen? Simpel, bel de klantendienst, meld dit en ze corrigeren als het effectief verkeerd is.
En vooral, rustig blijven als je belt 😉. Als je mensen vriendelijk behandeld aan de lijn, dan zul je veel meer gedaan krijgen dan wanneer je uit uw krammen schiet. Die medewerkers aan de lijn zijn niet de oorzaak van het probleem maar kunnen je wel een mogelijke oplossing bieden…
ik vind ook niet dat deze moeten verwijderd worden, of is het allemaal zo geweldig bij ORANGE dat we geen kritiek mogen geven?
ORANGE is heel klantonvriendelijk, onvolledig en ze nemen direct actie als je als klant een paar dagen te laat betaald, maar aan de fundamentele problemen doen ze niets! ze geven zelfs geen feedback (terwijl ze het wel vragen aan ons met hun mooie zij knopje)
>ze nemen direct actie als je als klant een paar dagen te laat betaald
Ze kunnen niet anders, @LH1 Heel moeilijk geld te krijgen van particulieren. En zijn dan nog allemaal kleine bedragen. En miljoenen klanten. Enige wat ze kunnen doen is zorgen dat de schuld niet oploopt = een paar rappels, en daarna carrément afsluiten.
Wat is het probleem om op tijd te betalen ?
>ORANGE is heel klantonvriendelijk
toch niet mijn ervaring
Hoe zou jij dat organiseren ? Met miljoenen klanten ? Een pak personeel bijzetten ? Dan gaan de abonnementen omhoog
Kritiek mag altijd, maar het is de manier waarop natuurlijk 😓.
Iemand die met een probleem zit en dit deftig uitlegt zodat de persoon die het bericht leest weet wat er aan de hand is zal veel meer bereiken dan bvb een post met enkel de tekst "Misleiding en Oplichting van Orange België!!!". Daar heeft niemand niks aan, als je begrijpt wat ik bedoel. Daarom dat ik ook als eerste vroeg van "wat is er aan de hand".
Voor mijn part mag iedereen zijn frustraties uiten. Ik zit nu en dan ook met frustraties 🤣 maar dan ga ik eerst de klantendienst contacteren om het te fixen. Daarvoor bestaan ze ook. Tot nu toe nog niks gehad op 5 jaar tijd dat ze niet konden oplossen. En ik weet, als ex Telenet en ex Proximus klant dat het overal wel iets is die kan mislopen.
En om op je "niet betalen" te reageren, om cru te zeggen, als jij gaat werken en uwe baas beslist de éne maand van; ik zal eens een weekske later betalen... Ik denk dat je het dan ook niet zo zult laten, of ben ik verkeerd?
Vooraleer je zo een uitspraak doet, ze hebben niet eens een paar rappels gestuurd, want hun systeem werkt niet naar behoren. Ik heb op mijn eerste en enige rappel direct betaald want ik betaal altijd op tijd! Het ging dan over een bedrag van amper 3,00€ wat ze zelf niet correct hadden aangerekend op de vorige factuur, en zonder ons daar van te verwittigen hebben ze gewoon drie gsm nummers afgesloten! Schandalig! En dan mag ik het ook omdraaien he? als de geleverde diensten niet naar behoren werken , mag ik dan ook zeggen ik betaal deze maand maar 70% ? En je vraag hoe ik dat dan zou regelen? ik ben klant, ik hoef dat ook niet te regelen als je als aanbieder iets hebt aan te bieden wat heel mooi wordt voorgesteld op hun reclame, dan moet je ook zorgen dat het in orde is! En het kan al eens zijn dat het niet werkt om welke reden dan ook, maar zorg dat het in orde komt!
Dat weet ik dat je dit niet hebt geschreven. Maar er waren hier een paar die gereageerd hadden op die bepaalde tekst dat zo'n berichten gerust gewist mogen worden 😑. En jij dan daarop gereageerd. Voor mijn part mag iedereen z'n zegje doen, das vrije meningsuiting maar het bericht moet wel inhoud bevatten.
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
596 messages
il y a 2 ans
Hallo @MrM ,
Bedankt voor je leuk berichtje maar natuurlijk zouden de mensen meer gebaat zijt met uitleg ipv moord en brand te roepen 😂.
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@MrM goedemorgen,
weet je @Pletse mijnheer of mevrouw willen plezant zijn,
laat de kindjes maar spelen.
0
bigMODDER
Chef pisteur
•
118 messages
il y a 2 ans
@Josette @Pletse
Zulke berichten moeten gewist worden .
Groeten
8
LH1
Pisteur confirmé
•
10 messages
il y a 2 ans
ik vind ook niet dat deze moeten verwijderd worden, of is het allemaal zo geweldig bij ORANGE dat we geen kritiek mogen geven?
ORANGE is heel klantonvriendelijk, onvolledig en ze nemen direct actie als je als klant een paar dagen te laat betaald, maar aan de fundamentele problemen doen ze niets! ze geven zelfs geen feedback (terwijl ze het wel vragen aan ons met hun mooie zij knopje)
8
0
MrM
Pisteur confirmé
•
10 messages
il y a 2 ans
‘We hebben de IT-problemen onderschat’: waarom Orange steeds meer klanten ziet vertrekken!!!
3
0
MrM
Pisteur confirmé
•
10 messages
il y a 2 ans
IT TROUBLES TWO WEEKS ALREADY!!!
0
0