4.4K  messages

samedi 23 février 2019 23:07

Tip voor MyOrange App

Hallo, 

Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.

Groetjes KJ

Sage

• 

7.2K  messages

il y a 6 ans

Hoi @Anonymous

Dat is een voorstel dat waarschijnlijk door meerdere mensen zal gesteund worden.

Momenteel is de app een uittreksel uit de gewone klantenzone bereikbaar via een normale browser. Orange heeft daar een keuze gemaakt van welke functionalitieten er beschikbaar zijn in de app. En ja, het staat ons klanten vrij om te vragen om daar nog meer functionaliteiten aan toe te voegen in een volgende versie Smiley heureux

4.4K  messages

Wel ik kwam met die vraag omdat ik deze week de app gezien heb van de concurrent , deze heeft veel meer mogelijkheden dan de MyOrange app en 1 van die functies was ook je abbonement aanpassen via de app zonder dat je naar je pc moest gaan enz.

Groetjes

KJ

Sage

• 

11K  messages

@Anonymous kan mij daar heel goed invonden in die tip. Ja Proximus heeft dat in zijn app ingebouwd en er zullen wel andere providers volgen misschien. Misschien als kleine toevoeging ook handig eventueel abonnement met smartphone erbij kunnen kiezen want ook dat is natuurlijk via de klantenzone. 

4.4K  messages

Afwachten en hopen dat men dit zal toepassen.

Groetjes,

KJ

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 6 ans

Hallo, 

Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.

Groetjes KJ

Ugh @Anonymous,

Interessante rooksein, beste Triber!

Wij proberen de My Orange app steeds verder te ontwikkelen en in te spelen op de noden van de klanten. En daarom is jullie input heel waardevol. Waarvoor dank!

In je dromen ben je vrij

🏹 Totems Saluut 🏹

Apprenti pisteur

• 

8  messages

il y a 6 ans

Is hier al meer nieuws van? grts

Pisteur vétéran

• 

74  messages

nope 😞

geduld is een schone deugd hier 😄

Pisteur expérimenté

• 

37  messages

Ik wil nog toevoegen dat de myOrange app crasht onmiddelijk na het invoeren van de SMS-code. Dit gebeurt op de Android 10 (Q) bètaversie. Dus als de app-ontwikkelaars kunnen naar deze probleem kijken, Ik zou zeer dankbaar zijn.

Pisteur vétéran

• 

74  messages

Hi

Heb jij de app verwijderd en terug geïnstalleerd via 4G?

Lukt het dan wel?

@Huberto 

Pisteur expérimenté

• 

37  messages

@Cleopatra  schreef:

Hi

Heb jij de app verwijderd en terug geïnstalleerd via 4G?

Lukt het dan wel?

@Huberto 

Nee. Het gaat hier over een nieuwe versie van Android 10 (Q). Orange App moet dus door de developers aangepast worden om de nieuwe Android vereisten te voldoen.

Pisteur vétéran

• 

74  messages

Ah ok en heeft de technische dienst je dat verteld dat je moeten wachten op een nieuwe release?

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

il y a 6 ans

Dat optie bestond in het begin in Orange app 2 jaar geleden, ik veronderstel dat ze misbruik willen voorkomen, wat begrijpelijk is.

Pisteur confirmé

• 

6  messages

il y a 6 ans

Ben ik hellemaal mee eens! Smiley très heureux

Sage

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@Anonymous  er is een vervolg gemaakt voor je TIP over de Orang APP dus je kan daar rustig op verder lezen en bekijken naar de antwoorden en reageren. Door de kleine bevuiling , door van het onderwerp af te stappen , heeft @Cdt24801  een vervolg opgestart .

4.4K  messages

il y a 4 ans

Ik zelf ben de poster van dit bericht dus ik ga nog 1 puntje geven die ik zelf wil zien.

@Totem @Cdt24801 @patrick2 : Ik denk dat we kunnen zeggen dat er veel al goed is , nu mijn punt dat ik ook wil is laat beta testers van de MyOrange app toe op zowel Android als iOS , ( Mensen weten graag wat er komt , en ook het testen van de app is tof voor fouten te vinden , en dit is ook zeer belangrijk.

Groeten,

bigMODDER

Sage

• 

7.2K  messages

Geel slechte suggestie 😉

Loading...