Profil de Totem
Grand Sage

Grand Sage

• 

4.1K  messages

lundi 9 août 2021 12:10

Wat interesseert je?

Ugh allemaal!

Totem is nieuwsgierig en wilt natuurlijk van Tribe een zo levendig mogelijk community maken!

Dus kan je ons vertellen wat je interesseert? Waar wil je over praten? En welke onderwerpen wil je bespreken?

Moge de geest van de stam je vergezellen!

Totem

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Totem Ugh jij daar.

Alles waar ik iets van kan bijleren.

Fijne avond nog.

4.4K  messages

il y a 4 ans

Telecom dus dingen die Orange en zo doet kwa technologieën.

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@Totem ik wil vooral minder fouten maken dus leren . 
Wat Orange ons doormaakt is soms moeilijk te begrijpen . 
misschien stap voor stap dingen uitleggen en of het betalend is of niet . Weet het is een hele boterham . 
En alvast bedankt @Totem 🙏 

fijne dag nog groetjes tinneke2 

Pisteur confirmé

• 

8  messages

Ik wil ook een goede triber worden an met men vragen ergens terecht kunnen en mensen kunnen helpen in de toekomst 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Glenn123 Dat is een zeer goede indruk en met de tijd komt dat allemaal goed ben ook aan het leren . 
Heb je de app van Orange al kan je gratis downloaden bij App Store .En hier zijn heel veel mensen waar je terecht kunt met je vragen . Ga maar eens een kijkje nemen . Je vind heel wat antwoorden .

Groetjes tinneke2 

Pisteur confirmé

• 

8  messages

@Tinneke2danku voor de nuttige info zal ik zeker eens doen

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Glenn123 Graag gedaan ,ik leer ook nog alle dagen bij . Om een betere Tribe te worden . Al doende leert men 

fijne dag verder groetjes tinneke2 

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

il y a 4 ans

@Totem 

Ik had graag beter, correcter en transparanter geïnformeerd geweest op moment dat de commerciële adviseur mij overhaalde mits cross-selling om het pakket Love te nemen.

Tv gids van orange kan enkel online geconsulteerd worden,  je hebt niet de mogelijkheid om een programma terug te bekijken.  Je moet er dus aandenken om het op te nemen of anders niets. De Wi-Fi is uitermate zwak tot niet aanwezig in huis wat dus niet het geval was bij de vorige provider. 

Enfin ik voel mij letterlijk in het zak gezet. En daarbij nog 59€ installatiekosten terwijl tegenwoordig bij de  concurrentie deze kost er niet is.

Met andere woorden betalen voor no service. 

Loading...