Profil de Stregalina

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

mercredi 21 février 2018 18:50

Wie mist ook het Top Star programma van vroeger?

Het is zeker niet zo dat vroeger alles beter was, maar als ik zou kunnen kiezen tussen het huidige Orange Thank You en het vroegere getrouwheidsprogramma Top Stars van Mobistar, zou ik echt geen 2 keer moeten nadenken! 

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages

il y a 7 ans

ik zou niet weten wat het verschil is , vind het toch een leuk systeem om een kadootje te krijgen ( zoals extra dataverkeer ), wat was er beter aan top stars ? of wat voor verschil zit er op ( ik ken top star niet ... was lang geleden mobistar .. in de tijd van Nokia 3310 )

grts van PowerChaos

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

De helft van de tijd zijn er géén geschenkjes, of alleen voor nieuwe klanten, en als je dan eindelijk iets krijgt is t meestal nog iets waar je totaal niets mee bent. 
Beter zoals met de stars.... je kon doorsparen en zélf kiezen

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages

dus je bedoeld eigenlijk het systeem van joyn ?
sparen voor iets dat je wilt ( zoals een maand gratis ) of extra punten voor dataverkeer ?

dat zou inderdaad beter zijn , want wat ben je nu met 30 online foto's ( instagram ? ) of een korting op Adidas wanneer je van Nike houd ?

mvg
PowerChaos

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Bij Top Star kreeg je elke maand stars (hoe langer klant, hoe meer stars) per gebruikte euro op je factuur. 

Die stars kon je naar eigen wens sparen en inwisselen in een online shop, dat kon bijv. inderdaad voor extra belminuten/data maar ook voor aankoopbonnen bij Fnac, Vandeborre, etc, voor Bongobonnen of voor korting op aankopen in elke Mobistarwinkel. Er was echt wel keuze en voor elk wat wils.

Apprenti éclaireur

 • 

2  messages

Ja

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

il y a 7 ans

Ze hadden ons moeten laten kiezen, in plaats van ineens alles af te pakken en met iets anders te starten. 

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

il y a 7 ans

Ik heb aan het Top Star programma van vroeger niet echt veel gehad, evenmin als dat ik nu aan de geschenken van Orange iets heb. Tegenwoordig krijg ik enkel maar filmtickets als geschenk, en dan nog enkel 1 ticket gratis bij aankoop van 1 ticket 😞

Bij Top Star moest je uitkijken, want na een bepaalde periode vervielen die. Ik heb nooit de nodige Stars bijeen gekregen om iets interessants te kiezen.

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

Ik heb ook vroeger nog kunnen genieten van het Top Star programma, en daar heb ik toch enkele mooie dingen mee aangeschaft. Het laatste was een GSM die ik aan de oudste dochter kado heb gedaan. Ik kreeg echt wel voldoende punten bijeen, maar was dan ook Mobi* klant van het eerste uur. (een tiental jaar geleden, of nog langer zelfs, stond er ineens een bezorger aan de deur (of moest ik het gaan afhalen in het center, weet het niet meer juist) met een fles champagne van Mobi* als bedankje voor het reeds vele jaren trouwe klant zijn ....

Inderdaad veel beter dan het huidige Thank You waar ge weinig mee zijt .... of het moest juist uitkomen dat ge net iets nodig hebt wat ge juist verdiend hebt. Kan natuurlijk ook gebeuren.

Apprenti éclaireur

 • 

1  message(s)

Ik herrinner mij ook nog zoiets als die topstars...

Orange thank you is niet zo slecht maar vooral héél beperkt.

Het zou handig zijn mochten ze de filmtickets wat flexibeler maken naargelang de Badge.

Te hoger je badgestatus (gold of diamond) zou je het filmticket moeten kunnen gebruiken naar wens ipv enkel op dinsdag.

De restopass lijkt me handig... als je in een grootstad woont... ook weer niet zoooo handig!
Misschien kunnen ze een samenwerking lanceren met Pluskaart?

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

ik sluit me er bij aan

vorige spaarprogramma was interessanter.

(zal ook voor firma kostelijker geweest zijn neem ik aan...)

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Ook al jarenlang nooit iets gekregen

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ook al jarenlang nooit iets gekregen

Ugh @Jinyen,

Dat is inderdaad heel raar ! Ben je ingeschreven aan Orange Thank You ?

Anders, neem zeker contact op met de webcare stamleden zodat ze dit voor jou nakijken 🙂

Totem's groetjes !

Totem

Chef pisteur

 • 

111  messages

il y a 7 ans

Volkomen mee eens. Zo kon je tenminste zelf sparen voor een interessant kado. 😊

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

il y a 5 ans

Ik ken het programma maar heb het nooit gehad. Lijkt me ook wel fijn om te sparen en zo zelf te kiezen. Nu kies je vaak iets omdat het moet.. iets wat je op dat moment niet nodig hebt. 

Chaman confirmé

 • 

3.9K  messages

il y a 4 ans

  • Ben nu 7 maanden bij Orange maar kan niets doen met de geschenken .Volledig mee eens.Zou ook liever door sparen ,want wat ze nu  geven is niet interessant . Zoals naar center parcs gaan op mijn eentje ...
  • Laat ons kiezen .😉
Loading...