Pisteur confirmé
•
6 messages
Klacht : shop medewerker !
Kan iemand me vertellen waar ik klacht kan indienen tegen een medewerker in de Orange store? De manier hoe ze klanten behandelen is echt wel alles behalve professioneel.
Ik ging naar de Orange store in SINT-NIKLAAS omdat mijn batterij van mijn gsm kapot is. Aangezien er op de website staat dat ik me naar de de winkel mag begeven en ze me daar zouden verder helpen, heb ik dat dus ook gedaan. Hier kreeg ik op een zeer arrogante toon het doodleuke antwoord “wij doen geen herstellingen”. Ze wou zo snel mogelijk van mij af en was hierbij zeer onvriendelijk. Toen ik zei dat het op de website nochtans staat.. zei ze doodleuk “ik weet waarover je het hebt maar je zult het verkeerd gelezen hebben, en nogmaals, wij doen geen herstellingen.” Toen ik vroeg wat ik dan moest doen stuurde ze me naar Apple. Ik wil wel vermelden dat ik bijna 7 jaar klant ben bij orange, deze gsm ook via jullie hebben gekocht en dan krijg je dit...
Ik voelde me echt ontzettend slecht behandeld en ben terug naar de winkel gegaan omdat ik dit echt niet oke vond. Ik had de informatie vanop jullie website erbij genomen en wou dit aan de verkoopster laten zien. Ik heb haar gezegd dat ik niet graag als een dommerik behandeld wordt en verzocht haar om de website te hanteren zodat ze me de juiste informatie zou kunnen geven. Dit weigerde ze direct.
Er werden collega’s bijgehaald. Ze deed alsof ik loog dat ze onvriendelijk was en lachte me me gewoon uit in mijn gezicht. SCHANDALIG!
alvast bedankt;
mvg, een zeer ontevreden klant
Solution acceptée
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Sarahxfoon dat klinkt als een zeer onaangenaam bezoek en dat kan zeker niet gebeuren. Ik kan je als advies geven om dit via het Webcare team door te geven ( Messenger of Twitter ) Geef daarin alle informatie je hier ook net hebt gegeven en dan zullen ze er voor zorgen dat het op de juiste dienst terecht komt. Die dienst zullen dit dan voor je oplossen en de benodigde stappen / maatregelen treffen.
Hopelijk kan je probleem als nog opgelost worden met je Iphone door een herstelling.
2
Solution acceptée
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh @Sarahxfoon,
Totem wordt droevig om dit te lezen. Je hebt inderdaad recht om je toestel in de shop terug te brengen zodat de shop medewerkers het terug naar de herstellingsdienst stuurt. Het wordt ook duidelijk vermeld op onze website.
Sorry hiervoor !
Totem herhaalt dat respect een basisregel is op Tribe. Elke triber mag zijn mening uiten, maar hou het altijd positief 🙂
Totem waakt op zijn tribe !
Totem
2
JackDaniels
Pisteur confirmé
•
37 messages
il y a 5 ans
Hoe was jouw gedrag tegenover de medewerker? Want uit ervaring weet ik dat klanten nogal makkelijk het woordje "klacht" in de mond nemen om hun eigen boertig gedrag goed te praten. Voor hetzelfde geld heb je die winkel op stelten gezet maar een medaille heeft 2 zijden. Het gebeurt maar al te vaak dat klanten een klacht willen indienen omdat ze niet krijgen waar ze denken recht op te hebben.
21
0
Anoniem
Apprenti éclaireur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
Een tijdje geleden via facebook en intalatie aangevraagt, alles doorgeven en digitaal getekent en ze gingen langs komen na 2 wekken wachten kwam niemand opdaagen, even gevelt en het bleek dat er totaal geen aanvraag werd aangevraagd, ok dan opnieuw een besteld en deze week gingen ze komen instaleren ook niets nu terug gebelt en weer zeggen ze dat er geen besteling werd geplaats!!!!!! En ben al klant sinds vorige jaar en ze vraagen weer opnieuw pas kopie enz.... das niet normaal zo iets !!!!!!! Ik verspul mijn tijd me zo een gedoe !!!!! En dan elk keer opnoeuw mijn gegevens doorgeven maar ben al klant !!!!! Wa is dat voor een bulsch.......
0
0