Profil de Pauline88

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

lundi 27 avril 2020 18:30

puk code aanvragen zonder bellen

Aangezien mijn kids mijn gsm geblokkeerd hebben, heb ik nu mijn PUKcode nodig. Ik heb doe simkaart al heel lang dus het kaartje met de codes is zoek. Ik ben alleenstaand en heb geen huis telefoon dus kan niet bellen naar de klantendienst en met regels niet gemakkelijk om iemand zijn gsm te vragen voor een minuutje...of 10. Mvg pauline

Solution acceptée

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Pauline88  je kan inloggen op je klantenzone en daar je pukcode vinden. 

Ga naar je klantenzone en login met je gegevens. Daar kan je de volgende stappen kiezen:

patrick2_0-1588**bleep**.png

patrick2_1-1588**bleep**.png

De geel gemarkeerde stappen dien je aan te klikken . Op die manier kan je verder komen. Waar de blauw gemarkeerde staan staan je gegevens , nu de mijne maar die heb ik weg gehaald. 

Moest het niet gaan kan je  ook een profiel maken in de klantenzone met je gegevens. 

Moest dat niet kunnen kan je ook via het Webcare team de vraag stellen dat is via Messenger of Twitter. 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

il y a 5 ans

Nog steeds geen reactie via messenger.

eigenlijk is dit toch  triestig dat je een provider enkel kunt contacteren via bellen en niet via mail...🤬

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Pauline88  je zal wat geduld moeten hebben via messenger. Er zijn meerdere die daar vragen stellen en je vraag gaat ook naar de juiste dienst. Orange heeft er voor gekozen om niet meer te werken via email dus er zit niks anders op. Antwoord krijg je wel want ik heb ook goede ervaringen via Messenger. 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Dan zouden ze beter een automatisch bericht zenden vb. U bericht is in behandeling wij helpen u vanaf het mogelijk is verder. Ik begrijp dat ze anders een hele dienst met personeel moeten hebben om mails te beantwoorden maar zo onduidelijk allemaal.

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Pauline88  helaas gaat dat automatisch bericht niet mogelijk zijn het is en blijft FB of Twitter. Dan zouden hun dat moeten erin verwerken en enkel voor bedrijven. Of er zou een chatbot moeten zijn net als Proximus heeft maar dat is een stomme pc die niks terug zegt dan sta je altijd in de wacht. Heb dat in het verleden nog meegemaakt. En voor je dan iemand krijgt ben een week verder tenzij je een klacht indient . 

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

Het is orde, zojuist direct mijn PUK code gekregen in een heel vriendelijk bericht via messenger. 

Bedankt @patrick2 voor alle hulp

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

Graag gedaan @Pauline88 !!!! 

Vergeet niet de oplossing(en) aan te duiden zodat dit andere Tribers ook kan helpen in de toekomst. 

Loading...