Chef pisteur
•
90 Berichten
Opvolging verbruik vast internet
Ik heb al enkele keren gebeld in verband een foutmelding in de klantenzone voor het verbruik van m'n vast internet volume. Echter wil m'n hier geen ticket maken en halen ze GDPR boven.
Echter ben ik hier niet mee akkoord. De regels voor telecom schrijven voor dat je altijd uw verbruik zou moeten kunnen raadplegen.
Is er nog een andere manier om dit in orde te krijgen?

Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Het gaat soms niet, @Proximulantis
maar vandaag werkt het bij mij
6
0
Proximulantis
Chef pisteur
•
90 Berichten
@Totem is er hier een fix voor? Of is er een manier om een ticket te maken? Aangezien de klantendienst dit niet doet zoek ik een alternatief om toch dit te kunnen melden.
0
0
morreke
Pisteur expérimenté
•
15 Berichten
Als je het niet kan zien in de klantenzone kan je altijd eens een kijkje nemen op de pagina van je orange modem via het lokale IP-adres
Dan krijg je een mooi overzicht per maand:
1
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 Berichten
@Proximulantis in het ergste geval kun je beroep doen op de ombudsmantelecom die helpen je zeker verder!
Mvg
0
0