Profiel van Eurostar

Pisteur expérimenté

 • 

24 Berichten

Programmagids BBC First en Entertainment

IMG_20211203_152609.jpg

Bij het kijken naar deze zenders en het opvragen van "info" krijg je normaal een beetje uitleg over het programma waar je naar kijkt... Nu is dit bij deze 2 zenders steeds nog in het Engels. Bij het opvragen van de info op een telenet decoder staat dit in het Nederlands! Dus... Orange,wat kunnen we hieraan doen?

Graag een oplossing... 

 

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Eurostar  goedemorgen,

denk niet dat he aan Orange ligt maar aan de zenders

die dat moeten doorgeven!

Was zelfs bij VTM 3 gisteren alles on het Frans.

Doe eens een reset van je decoder.

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/ba-p/70263

Succes.

Pisteur expérimenté

 • 

24 Berichten

Het ligt wel degelijk aan Orange zelf... ik heb dan uiteindelijk dan toch maar eens gedaan wat je zei alhoewel ik wist dat dit niet ging helpen. Uiteraard al de moeite weer voor niks. Destijds waren het de problemen met de ondertiteling die zijn ondertussen opgelost. Ik heb de test nog eens gedaan bij een kameraad die Telenet heeft en daar staat de epg in het Nederlands! een extra service van Telenet misschien???

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Eurostar 

Hier heeft @Josette wel gelijk want dit ligt niet aan Orange. Het is inderdaad zo dat Orange de verkeerde informatie door krijgt ook al krijgt Telenet dezelfde informatie door. Het productie huis voor de tv zenders geeft aan de twee providers de informatie door enkel krijgt Orange de verkeerde informatie door. 

Om je een kleine uitleg te geven hoe ze die informatie krijgen , het wordt gewoon vanuit het productie huis rechtstreeks naar de decoder verstuurd. In dit geval krijgt Orange dus een andere taal door dan de Nederlandse taal die Telenet door krijgt. 

Jou verkeerde instelling die je ziet staan dien je door te geven aan Orange zodat die op hun beurt dit weer door geven aan het productie huis zodat dit recht gezet kan worden. 

Pisteur expérimenté

 • 

24 Berichten

Ik heb Orange gecontacteerd en wacht nu op telefoon met een oplossing...

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Eurostar is deze intussen oké?

Zo ja mag je deze als opgelost aanvinken.

Dank u.

Pisteur expérimenté

 • 

24 Berichten

Ik heb gisteren nogmaals telefonisch contact opgenomen met de klantendienst en die wist mij te vertellen dat er aan mijn vorige oproep geen gevolg werd gegeven ( niet geregistreerd) Deze keer heb ik een dossiernr. gekregen en ze gingen "feedback" geven aan de betrokken dienst maar zoiets is niet 1,2,3 opgelost... dus afwachten maar!

Loading...